آفرودسواران

شرکت آمیکو در راستای مشتری‌مداری و ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان خود، نشست مشترکی را با «کلوپ آفرودسواران» در مرکز اصلی خدمات پس از فروش این شرکت برگزار کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت آمیکو در راستای مشتری‌مداری و ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان خود، نشست مشترکی را با «کلوپ آفرودسواران» در مرکز اصلی خدمات پس از فروش این شرکت برگزار کرد.

در این نشست که ۲۷مهرماه با حضور مالکان پیکاپ آسنا، اعضای کلوپ آفرودسواران و مدیران بخش خدمات پس از فروش آمیکو در نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش شرکت آمیکو برگزار شد، حاضران به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند. برای این جلسه از ۸ مالک پیکاپ آسنا توسط شرکت آمیکو دعوت به عمل آمد که در واقع نمایندگان کلوپ ۶۰ نفره آفرودسواران هستند. در این جلسه، نظرات فنی اعضای کلوپ به‌منظور پاسخ به نیازهای فنی مالکان این خودروها و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها از خدمات پس از فروش مطرح شد.
   افزایش رضایت‌مندی مشتریان؛ اولویت آمیکو
رضا گل‌محمدی، مدیر شبکه خدمات پس از فروش آمیکو در این خصوص گفت: «رضایت‌مندی مشتریان اولویت آمیکو است و از  این رو حوزه خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است.» 
وی ادامه داد: «ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مشتریان ازجمله روش‌هایی است که می‌توان به کمک آن اطلاعات شفافی دریافت کرد.» 
گل‌محمدی ضمن اشاره به پایش نظرات مطرح شده در این نشست گفت: «نظرات و پیشنهادهای بسیار ارزشمندی مطرح شده است که در نظر داریم در جلسه‌ای توسط تیم فنی‌مهندسی تولید و خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار دهیم تا با اولویت‌بندی و تعریف پروژه اقدامات لازم را به‌منظور بهبود هرچه بیشتر محصولات و خدمات آمیکو انجام دهیم.»

   تیم آمیکو؛ آماده برای پشتیبانی از آفرودها
مدیر شبکه خدمات پس از فروش آمیکو تصریح کرد: «این نشست با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت‌مندی مشتریان برگزار شد.» وی افزود: «به درخواست کلوپ آفرودسواران در صورت شرکت اعضا در تورنمنت‌های بزرگ ورزشی و طبیعت‌گردی با خودرو آمیکو، یک گروه پشتیبان فنی از طرف شرکت آمیکو شرکت‌کنندگان را پشتیبانی خواهد کرد.» در این نشست رئیس شبکه نمایندگان، رئیس فنی و مهندسی، سرپرست تعمیرگاه و تعدادی از سرپرست‌های تعمیرگاه آمیکو نیز حضور داشتند.

   سابقه حضور آمیکو در برنامه‌های آفرودی
پیش از این نیز شرکت آمیکو در برنامه‌های باشگاه مشتریان خود، نسبت به معرفی قابلیت‌های آفرودی پیکاپ آسنا در جمع آفرودسواران اقدام کرده بود. ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به باشگاه مشتریان آمیکو در رشت (گیلان) اشاره کرد که با حضور آسناسواران و دوستداران آسنا برگزار شد. آمیکو همچنین سابقه حضور در نمایشگاه آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته و نیز نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی کمپینگ آفرود، کوهنوردی و ورزش‌های مهیج را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =