کد خبر: 231760
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
جک X7

جک «X7» که  نسخه فیس‌لیفت و ارتقایافته جک S7 محسوب می‌شود، از چند هفته قبل با پلاک گذرموقت راهی جاده‌های کشور شده و مراحل تست فنی را پشت‌سر می‌گذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،جک «X7» که  نسخه فیس‌لیفت و ارتقایافته جک S7 محسوب می‌شود، از چند هفته قبل با پلاک گذرموقت راهی جاده‌های کشور شده و مراحل تست فنی را پشت‌سر می‌گذارد. 
منابع خبری می‌گویند ‌این کراس‌اوور پس از اعمال برخی تغییرات با نشان اختصاصی کرمان‌موتور یعنی KMC  به بازار می‌آید و به احتمال بسیار زیاد نام آن «KMC K7» خواهد بود. به‌گزارش اسب‌بخار، کی‌ام‌سی K7 همان جک X7 است که با برخی تغییرات فنی و ظاهری به ایران آمده و کرمان‌موتور قصد دارد این کراس‌اوور را با نشان اختصاصی خود در بازار عرضه کند. جک X7 نسخه به‌روز جک S7 بوده و گویا به همین‌دلیل، بحث عرضه X7 به جای S7 مطرح شده است. کرمان‌موتور به‌صورت هم‌زمان دو دستگاه جک X7 را در جاده‌های کشور تست و بررسی فنی می‌کند. 
زیر کاپوت جک  X7 یا همان KMC K7 موتور 1.5 لیتری توربو پاشش مستقیم با توان تولید ۱۷۴اسب‌بخار قدرت و ۲۵۱‌نیوتون‌متر گشتاور قرار دارد. نیرو از این پیشرانه توسط جعبه‌دنده ۶‌دنده دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. برخی نمونه‌های این کراس‌اوور نیز با پیشرانه دو لیتری توربو تولید شده‌اند که در برخی بازارهای هدف جک دیده می‌شوند. کی‌ام‌سی K7 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش‌کیسه هوای ۱۰نقطه‌ای، سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰درجه، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سراشیبی و... مجهز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =