کد خبر: 231769
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
هیوندای i20

کمپانی خودروسازی هیوندای نسخه اسپرت هیوندای i20 را به جمع خانواده اسپرت سری N خود اضافه کرده و یک پیشرانه قدرتمند 204اسب‌بخاری را در زیر کاپوت آن قرار داده است تا رقیب جدی برای فورد فیستا ST  یا فولکس‌واگن پولو GTI در بازار باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،امروزه بسیاری‌از مشتریان به‌دنبال خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور هستند و کمتر کسی به فکر خرید یک خودرو سدان یا هاچ‌بک معمولی است. به‌همین دلیل بسیاری از محصولات هاچ‌بک خودروسازان درحال تبدیل شدن به هاچ‌بک‌های اسپرت و پرقدرت بوده تا توجه مشتریان جوان را جلب کنند.

حال‌به تازگی کمپانی خودروسازی هیوندای نسخه اسپرت هیوندای i20 را به جمع خانواده اسپرت سری N خود اضافه کرده و یک پیشرانه قدرتمند 204اسب‌بخاری را در زیر کاپوت آن قرار داده است تا رقیب جدی برای فورد فیستا ST  یا فولکس‌واگن پولو GTI در بازار باشد. در ظاهر، هیوندای i20 N پیشرفت‌های زیادی نسبت‌به نسخه استاندارد خود دارد و به نظر می‌رسد بسیاری از بخش‌های طراحی آن برای تبدیل به یک خودروی هاچ‌بک اسپرت دستخوش تغییراتی شود.

در این‌زمینه می‌توان به چراغ‌های مشکی‌رنگ جلو، باله جدید نصب‌شده در انتهای سقف، کالیپرهای قرمزرنگ ترمزهای جلو و عقب، رینگ‌های 18اینچی آلومینیومی، چراغ‌های مشکی‌رنگ عقب یا حتی به خطوط قرمز روی بدنه اشاره کرد که درواقع امضای سری محصولات اسپرت N به شمار می‌رود تا از راه دور هم قابل تشخیص باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =