کد خبر: 201446
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

ایران‌خودرو علاوه‌بر همکاری با خودروسازان برتر جهان، برنامه‌های بسیاری در جهت همکاری با شرکت‌های طراح بین‌المللی سازنده پلت‌فرم و قوای محرکه دارد.

به گزارش اخبار خودرو ، بحران‌های اقتصادی برای کشوری چون ایران‌ مانند تحریم‌ها، مشکلات بسیار بزرگی برای صنایع از جمله صنعت خودرو ایجاد می‌کند. برخی شرکت‌ها در مواقع بحرانی از بین می‌روند و برخی دیگر پس از بحران و با روی کار آمدن تیم مدیریتی قوی‌تر و با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت بر این مشکلات فائق می‌آیند و شرکت متبوع خود را در مسیر سوددهی و بازخورد عالی قرار می‌دهند.

[caption id="attachment_199840" align="aligncenter" width="600"]سه نشانه افزایش قیمت هر سهم ایران‌خودرو ایران‌خودرو[/caption]

ایران‌خودرو به‌جرات یکی از شرکت‌های موفق در سال‌های تحریم و شرکتی موفق‌تر در شرایط پس از تحریم است. این شرکت در شرایط پس از تحریم‌نیز توانسته است سود خود را حفظ کند و در بیش‌از سه سال گذشته سیر صعودی در سوددهی را تجربه کند.

برنامه‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های دقیق این شرکت در زمینه همکاری با خودروسازان و شرکت‌های معتبر بین‌المللی باعث شده است خودروهای این شرکت با استقبال خوبی در بازار همراه شوند و همین مساله ضامن سود و فروش ایران‌خودرو در سال‌های اخیر بوده است.

ضمن اینکه فعالیت‌های متنوع شرکت‌ ایساکو نیز باعث شد مشتریان با فراغ بال به خرید محصولات ایران‌خودرو بپردازند، چراکه از خدمات پس‌ از فروش مناسب و با کیفیت این شرکت مطمئن هستند.

ایران‌خودرو علاوه‌بر همکاری با خودروسازان برتر جهان، برنامه‌های بسیاری در جهت همکاری با شرکت‌های طراح بین‌المللی سازنده پلت‌فرم و قوای محرکه دارد.

این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و به‌کارگیری توان داخلی با بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی نیز همکاری دارد. سال آینده شاهد رونمایی از آخرین دستاوردهای این همکاری‌ها خواهیم بود و خودروهای جدید ملی این شرکت جایگزین خودروهای قدیمی خواهند شد.

ایران‌خودرو در مسیر توسعه و خودروساز شدن به‌معنای واقعی کلمه قرار دارد و با ورود خودروهای جدید باکیفیت و توسعه برخی خودروهای فعلی به فکر سهم بیشتری از بازار کشورهای عراق، سوریه و همچنین کشورهای حوزه قفقاز است.

با توجه به هماهنگی خودروهای این شرکت برای مناطق سردسیری مانند حوزه قفقاز، با نصب گیربکس‌های اتوماتیک روی محصولات، قطعا شاهد افزایش صادرات به این مناطق خواهیم بود.

اما برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت ایران‌‌خودرو در سال گذشته یکی پس‌از دیگری به نتیجه رسیدند. مدیرعامل ایران‌خودرو قول چابک‌سازی و واگذاری برخی شرکت‌های زیرمجموعه آن را داده بود که با واگذاری این شرکت‌ها شاهد سبک‌سازی ایران‌خودرو و سوددهی در این بخش برای سال‌ آینده خواهیم بود. در بخش مالی نیز این شرکت به‌عقیده فعالان بازار سرمایه بهترین عملکرد را در بین گرو‌ه‌های خودرویی داشته و توانسته است ثبات را حفظ کند.

به‌نظر می‌رسد تمام برنامه‌های ایران‌خودرو در جهت حفظ سود و ثبات در بازار کشور و دستیابی به بازارهای صادراتی در حال اجرا شدن هستند.

فروش اموال راکد و غیراقتصادی، توزیع بهینه سرمایه‌ و سرمایه‌گذاری در بخش‌های اصلی و مهم، کنترل و کاهش هزینه‌های تولید و همچنین اجرای پروژه‌هایی که از نظر اقتصادی سود‌ده هستند، از‌جمله سیاست‌های این شرکت برای حفظ سود خود در سال‌های اخیر بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =