طرح‌های رنگارنگ فروش شرکت ایران‌خودرو و ارائه محصولات متنوع با کیفیت بسیار بالا باعث شده است میزان فروش این شرکت در سال جاری بیش از ۱۳درصد افزایش داشته باشد.

گروه خبر: فروش خودرو در هر کشور و توسط هر خودروسازی، یکی‌از مباحث بسیار مهم و تاثیرگذار است و تنوع فراوان و مداومی ازسوی خودروسازان برای هر فصل از سال درنظر گرفته می‌شود. طرح‌هایی که عموم اقشار یک جامعه را هدف قرار می‌دهند و با ارائه پیشنهادهای مناسب، تحویل به موقع، کیفیت بالا و نظارت پایانی برای بدون نقص بودن خودرو، سعی در جلب رضایت مشتریان دارند.

[caption id="attachment_208303" align="alignleft" width="345"] تسهیلات مناسب ایران‌خودرو برای صاحب خودرو شدن اقشار کم‌درآمد جامعه[/caption]

در همین زمینه شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در فصول و مناسبت‌های مختلف با ارائه برنامه‌های فروش سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.

در شرایطی که شرکت‌های خودروسازی با مشکل تامین نقدینگی روبه‌‌رو هستند و تسهیلات بانکی با دشواری تامین می‌شود، شاهد هستیم ایران‌خودرو با ارائه تسهیلات و سود بسیار بالا، خودروهای خود را در اسرع وقت تحویل مشتریان می‌دهد.

این شرکت در نبود حمایت‌های بانکی، وظایف بنگا‌ه‌های مالی را هم خود بر عهده گرفته است. با مروری بر برنامه‌های فروش غول خودروسازی کشورمان متوجه می‌شویم در این شرایط و اوضاع اقتصادی، ایران‌خودرو با برنامه‌ریزی صحیح به فروش خودرو به اقشار مختلف جامعه و در قالب تسهیلات بلندمدت می‌پردازد، کاری که در بسیاری از کشورها توسط بانک‌ها انجام می‌شود و این بانک‌ها هستند که تسهیلات با سود بسیار پایین در اختیار مردم قرار می‌دهند تا آن‌ها به راحتی بتوانند خودروی مورد نیازشان را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، خریداری کنند.

درحال‌حاضر به عقیده بسیاری از کارشناسان قدرت خرید مردم پایین آمده و به‌رغم میل آن‌ها به خرید خودروهای جدید و با کیفیت، به دلیل نبود تسهیلات بانکی با سود پایین، بسیاری از خرید خودروی جدید منصرف می‌شوند.

شاید اگر تدبیر خودروسازانی همچون ایران‌خودرو با طرح‌های فروش متناسب با وضعیت اقتصادی اقشار مختلف جامعه نبود، در حال حاضر با خودروهای فرسوده بی‌شماری در کشورمان رو‌به‌رو بودیم.

طرح‌های رنگارنگ فروش شرکت ایران‌خودرو و ارائه محصولات متنوع با کیفیت بسیار بالا باعث شده است میزان فروش این شرکت در سال جاری بیش از ۱۳درصد افزایش داشته باشد. ایجاد تنوع و عرضه خودروهای جدید با آپشن‌های بالا، ضمن افزایش فروش آبی‌پوشان جاده مخصوص میزان تولید خودرو در کشورمان را نیز افزایش داده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    ایرانخودرو کیفیت‌بسیار بالا؟! یا حضرت عباس
  • mojtba ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    منظورشون کیفیت سود دهی بسیار بالا ی ایران خودرو
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    داشتم به این فکر میکردم که نویسنده این گزارش حتما با پینو کیو نسبت داره.یا شیشه مصرف کرده.ایران خودرو وکیفیت .دروغ و ...راحت ترین کارتواین مملکته. باورندارید یک بار بادقت گزارش روبخون وفکرکن .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =