کارت سوخت

قرار است از 20 مرداد استفاده از کارت سوخت اجباری شود با این حال هنوز افرادی هستند که کارت سوخت ندارند و از آن طرف بیشتر از ۷۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های پست معطل مانده است؛ البته راهکارهای برای دریافت کارت سوخت وجود دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، با توجه به اجرای مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی، عرضه بنزین  از بیستم مرداد تنها با کارت هوشمند سوخت امکان پذیر خواهد بود.

اجرای این برنامه در تاریخ بیستم مرداد امسال تنها در ۴ شهر کشور صورت می گیرد و مابقی شهرها و روستاهای کشور طی روزهای بعد مشمول این مصوبه می شوند.

اطلاع از  وضعیت کارت هوشمند سوخت از طریق درگاه پست :

پست با ایجاد گزینه ای در سایت خود امکان ردیابی کارت سوخت را با شماره VIN کارت خودرو فراهم کرده است.

متقاضیان کارت سوخت لازم است بعد از ورود به سایت پست به نشانی WWW.POST.IR گزینه رهگیری مرسولات پستی سازمانی را از قسمت خدمات الکترونیکی پست انتخاب کرده و در صفحه جدید،‌ با ورود شماره کارت خودرو از سرنوشت کارت سوخت خود مطلع شوند.

اطلاع از  وضعیت کارت هوشمند سوخت از طریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) :

متقاضیان کارت سوخت لازم است بعد از ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی http://sokht.epolice.ir:7001 ،‌ با ورود  پلاک خودرو از سرنوشت کارت سوخت خود مطلع شوند.

استعلام وضعیت کارت هوشمند سوخت از طریق پیام کوتاه(SMS)

برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت ، کافیست شماره وی آی ان (VIN) را توسط پیام کوتاه(SMS) به شماره 1101202040 ارسال نمائید. در صورتی که قالب و ساختار مشخص شده در این راهنما را در نوشتن شماره وی آی ان در پیام کوتاه رعایت نمائید، سیستم نرم‌افزاری بطور خودکار در همان لحظه پاسخ شما را می‌دهد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام من رمز کارت سوختم رو فراموش کردم چکار باید ب

    پاسخ سایت: اگه تغییر نداده باشید چهار رقم آخر شماره ملی هست ولی اگه تغییر دادین باید به یکی از نواحی یا مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند می تونید برای راهنمایی با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند.

  • عباس عارفی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام برای کارت سوخت ثبت نام کردم فقط یه کارت بانک صادرات که عکس ماشین پشتش هست بهم دادند تکلیفم چبست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =