کد خبر: 226915
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
شاسی‌بلند لوکس بنتلی

این خودرو که منحصرا در بنتلی‌دالاس عرضه می‌شود توسط بخش مولینر تولیدشده و در سه رنگ بدنه الهام گرفته از کلاه‌های کابوی نمادین استتسون قابل‌سفارش خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو» ، آمریکایی‌ها و به ویژه افراد اهل تگزاس علاقه زیادی به پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندها دارند و خودروسازان نیز چند خودرو سفارشی خاص برای این ایالت مشهور آمریکایی را تولید کرده‌اند.

بنتلی پیکاپ تولید نمی‌کند اما این امر باعث نمی‌شود که آن‌ها خودرو سفارشی بنتایگا استتسون ادیشن را معرفی نکنند. این خودرو که منحصرا در بنتلی‌دالاس عرضه می‌شود توسط بخش مولینر تولیدشده و در سه رنگ بدنه الهام گرفته از کلاه‌های کابوی نمادین استتسون قابل‌سفارش خواهد بود. تغییرات بزرگ‌ در کابین رخ داده‌اند زیرا خریداران شاهد رنگ شتری‌ خواهند بود که تضادی جذاب با عناصر چوبی و رنگ زین‌های اسب ایجاد کرده است. این خودرو سفارشی همچنین دارای فرمان دو رنگ، تریم چوب خاص و لوگوهای استتسون روی پشت‌سری‌هاست. از دیگر ویژگی‌های بنتایگا استتسون ادیشن می‌توان به دوخت‌های الهام گرفته از کابوی‌ها و رکاب‌های داخلی ویژه اشاره داشت. اولین نمونه از این خودرو سفارشی با قیمت 246 هزار و 578 دلار در دسترس است و دو نمونه دیگر نیز اواخر سال جاری قابل خریداری خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =