کد خبر: 229217
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

شرکت تیونینگ ژاپنی لیبرتی‌واک با کیت‌های بدنه پهن‌پیکر و خاص خود شناخته می‌شود. این کمپانی از بچه‌گلگیرهای بزرگ و خاص خود در سوپرکارهای متنوعی از فورد موستانگ گرفته تا لامبورگینی اوراکان استفاده کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تیونینگ ژاپنی لیبرتی‌واک با کیت‌های بدنه پهن‌پیکر و خاص خود شناخته می‌شود. این کمپانی از بچه‌گلگیرهای بزرگ و خاص خود در سوپرکارهای متنوعی از فورد موستانگ گرفته تا لامبورگینی اوراکان استفاده کرده است. 
حالا هم نوبت به یکی از مشهورترین خودروهای اسپرت چندوقت اخیر یعنی تویوتا GR سوپرا 2021 رسیده تا دستخوش تغییرات بنیادی لیبرتی‌واک شود. این کمپانی افترمارکتی کیت بدنه خود برای پنجمین نسل سوپرا را معرفی کرده است. افرادی که خواهان تمایز بصری بیشتری هستند قطعا این کیت بدنه می‌تواند نظرشان را جلب کند. مشتریان دو گزینه پیش رو دارند. کیت بدنه کامل لیبرتی‌واک شامل دیفیوزر جلو و عقب، بال عقب، کیت گلگیر پهن شامل گلگیر جلو، رکاب جانبی، پانل درها، گلگیر عقب و کانارد جلویی است. این تیونر قیمت این کیت را 14 هزار و 850 دلار برای مدلی از جنس پلاستیک تقویت‌شده با فایبرگلاس و 15 هزار و 950 دلار برای پلاستیک تقویت شده با فیبرکربن اعلام کرده است. 
با پرداخت 17هزار و 930 دلار هم می‌توان کاپوت جدید را برای این خودرو سفارش داد. البته اگر این کاپوت از جنس پلاستیک تقویت‌شده با فیبرکربن باشد قیمت کیت به 19هزار و 30 دلار افزایش خواهد یافت. البته مشتریان می‌توانند علاوه‌بر قسمت‌های مختلف، رینگ‌ و لاستیک‌های سفارشی را نیز به لیست امکانات لیبرتی‌واک بیفزایند که در این صورت قیمت پکیج ارتقایی به بیش‌از 20 هزار دلار افزایش خواهد یافت. لیبرتی‌واک به ندرت در قوای محرکه خودروها دست می‌برد و بنابراین پیشرانه 6‌سیلندر 3 لیتری توربوی سوپرا احتمالا همان قدرت 382 اسبی استوک را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =