کد خبر: 229496
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

این روزها آب خوش از گلوی ماهیندرای هندوستان پایین نمی‌رود؛ از حکم کمیسیون تجارت بین‌الملل که این شرکت را متهم به‌نقض حقوق مالکیت جیپ کرده تا تصمیم این خودروساز مبنی بر ‌واگذاری مدیریت عملکرد به‌سانگ‌یانگ کره.

به گزارش «اخبار خودرو»،این روزها آب خوش از گلوی ماهیندرای هندوستان پایین نمی‌رود؛ از حکم کمیسیون تجارت بین‌الملل که این شرکت را متهم به‌نقض حقوق مالکیت جیپ کرده تا تصمیم این خودروساز مبنی بر ‌واگذاری مدیریت عملکرد به‌سانگ‌یانگ کره. گروه ماهیندرااندماهیندرا برنامه‌ریزی کرده است که کنترل بخش خودروسازی سانگ‌یانگ کره را واگذار کند؛ چراکه این بخش قادر نیست روی پای خود بایستد؛ بخصوص حالا که شیوع جــــــهانی ویروس باعث شــــــــده اکثر مشاغل زیان‌ده شوند.
پان گوئنکا، مدیرعامل ماهیندرااندماهیندرا در مصاحبه با «رویترز» گفت: «سانگ‌یانگ نیاز به‌یک سرمایه‌گذار جدید دارد و ما در حال گفت‌وگو و مذاکره با این شرکت هستیم تا یک سرمایه‌گذار را برای آن محکم و قطعی کنیم.» 
ماهیندرا درحال‌حاضر 75 درصد از سهام سانگ‌یانگ را دراختیار دارد و در سال 2010 ماهیندرا با خرید سهام این شرکت، آن را از ورشکستگی قطعه نجات داد؛ اما در این یک دهه نتوانسته آن را سرپا نگه دارد و به سوددهی برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =