کد خبر: 229529
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

فراری پیش از حاضر شدن در پیست‌های اتومبیل‌رانی خودرو فصل جدیدش را با نام «SF1000» دراختیار راننده جدید این تیم گذاشته تا اطراف شهر مارانلو به‌عنوان خانه اصلی فراری چندکیلومتری رانندگی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، باتوجه به‌اینکه تاخیر در برگزاری مسابقات فرمولاوان تا اوایل جولای به‌پایان می‌رسد، فراری پیش از حاضر شدن در پیست‌های اتومبیل‌رانی خودرو فصل جدیدش را با نام «SF1000» دراختیار راننده جدید این تیم گذاشته تا اطراف شهر مارانلو به‌عنوان خانه اصلی فراری چندکیلومتری رانندگی کند. فراری پیش از این در میانه‌های ماه فوریه درشهر رجیوامیلا از ایتالیا  مراسم رونمایی از این خودرو جدید را ‌برگزار کرد تا بتواند درمسابقه آمادگی پیش از فصل گرندپری استرالیا بااین خودرو حضور داشته باشد. انتخاب نام اس‌اف‌هزار به‌این دلیل است که درسال جاری فراری یک‌هزارمین حضورش در مسابقات فرمولاوان را جشن خواهد گرفت. 
اما در کل می‌توان این خودرو را نمونه ارتقایافته آیرودینامیکی از SF90 دانست. طی ماه‌هایی که اجازه برگزاری گرندپری‌ها صادر نمی‌شد، تغییرات زیادی در تیم فراری ایجاد شد که مهم‌ترین بخش آن خداحافظی تیم با سباستین‌فتل در پایان فصل گذشته بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =