میشلن محصول جدید تریل ایکس بیب (TrailXBib) را برای استفاده در وسایل‌نقلیه و ابزارهای کشاورزی مانند تریلرها، کانتینرهای کوچک (اسپردر)‌ و تانکرهای دوغاب معرفی کرد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، میشلن محصول جدید تریل ایکس بیب (TrailXBib) را برای استفاده در وسایل‌نقلیه و ابزارهای کشاورزی مانند تریلر‌ها، کانتینرهای کوچک (اسپردر)‌ و تانکرهای دوغاب معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی‌ این تایر را می‌توان در استفاده از پوشش با انعطاف بسیار بالا  (VF) دانست که در کنار طراحی سطح لایه رویی با طرح عمیق استقامت و طول عمر بیشتری را برای این تایر به ارمغان می آورد. میشلن اعلام کرده است استفاده از فناوری فوق‌انعطاف‌پذیر باعث می‌شود کشاورزان بیشتری از سطح خاک حفاظت کنند. این لاستیک‌ها به لطف الگوی آج پیشرفته و جدیدی که دارند امکان خودپاکیزه‌شوندگی برای آنها فراهم شده است، به این معنی که فضای بسته و کمتری را برای جمع‌آوری کثیفی و خاک دارند. این تایرها فعلا فقط در دو سایز VF 560-60 R22.5 و VF 650-55 R26.5 توسط بزرگ‌ترین تایرساز دنیا تولید و عرضه می‌شود.
گوردون بروکس، مدیر پشتیبانی و مهندسی محصولات کشاورزی میشلن گفت: «تریال‌ایکس‌بیب استاندارد جدیدی را برای لاستیک تریلرهای کشاوری با فشار لاستیک کم ایجاد کرده است. میشلن در این محصول انبوهی از جدیدترین فناوری‌های خود را برای افزایش طول عمر تایر و کمک به مشتری برای کاهش تاثیرگذاری روی سطح زمین‌های کشاورزی به‌کار گرفته است تا بیشترین حفاظت از محصولات کشاورزان ایجاد و درنهایت محصولات غذایی باکیفیت‌تری تولید شود.»
پیش از این میشلن به معرفی سری کارگوایکس‌بیب HD و HF پرداخته بود تا فشار کمتری روی سطح زمین کشاورزی وارد کند اما محصول جدید این کار را با افزایش انعطاف‌پذیری به شکل موثرتری انجام می‌دهد. این کاهش فشار باعث افت تنش بین قطعات مکانیکی تریلرها هم می‌شود که درنتیجه، ساییدگی بین قطعات کمتر شده و درمقابل طول عمر این دستگاه‌ها و هزینه‌های نگهداری آنها کاهش پیدا می‌کند. همچنین این تایرها به کمک سیستم بادرسانی مرکزی (CTIS)  به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که فشار به صورت بهینه روی زمینی که در آن کار می‌کنند، وارد شود و کشاورز به دقیق‌تر فعالیت و حتی مصرف سوخت هم کاهش پیدا می‌کند. تایرهای تریال‌ایکس‌بیب به صورت نصب در کارخانه و فروش در بازار از جولای عرضه خواهد شد و سایر سایزها این سری هم از سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =