شِل هفته گذشته از رونمایی نسخه S7 N الترا از سری میسلا (Mysella) خبر داد که جدیدترین و پیشرفته‌ترین فرمولاسیون را درخانواده میسلا به‌ارمغان آورده است.

  به گزارش «اخبار خودرو»،شِل هفته گذشته از رونمایی نسخه S7 N الترا از سری میسلا (Mysella) خبر داد که جدیدترین و پیشرفته‌ترین فرمولاسیون را درخانواده میسلا به‌ارمغان آورده است. این روانکار جدید برای کمک به‌افزایش بهره‌وری طراحی شده و پاسخگوی خواسته‌های ویژه‌ای است که با حضور نسل جدید ژنراتورهای ثابت به‌خصوص انواعی که مجهز به‌پیستون‌های فولادی هستند، معرفی شده است. 
پس از تحقیقات گسترده علمی از سوی محققین شِل و بیش از ۴۵ هزار ساعت آزمایش روی موتورهای با پیستون فولادی، این محصول جدید می‌تواند فواصل تعویض روغن را تا ۴ هزار ساعت افزایش دهد که این رقم نسبت به‌محصولات قبلی دوبرابر است. لوئیس گارسیا، مدیرفناوری‌های بخش دریایی و ژنراتورهای شل گفت: «روانکاری مناسب و نگهداری از قطعات یکی از کلیدی‌ترین استراتژی‌هایی است که برای کنترل هزینه پروژه‌های تولید برق از ژنراتورها باید درنظر گرفت. باتوجه به‌افزایش روزافزون تقاضای انرژی، این دستگاه‌ها باید سخت کار کنند و براساس آزمایش‌های میدانی ما، شِل میسلا اس۷ اِن‌اولترا بالاترین عملکرد روغن‌موتورهای صنعتی ما را در بازار دارد. باتوجه به‌تجربه شِل در ارائه راه‌حل‌هایی برای بهترین نوع روانکاری، جدیدترین نوآوری ما در ارائه محصولی است که داده‌های فنی موجود در پشت بسته‌بندی آن کمک می‌کند آینده کسب‌وکار خود را بهتر کنیم. این روند با افزایش راندمان عملیاتی می‌تواند به‌میزان چشمگیری هزینه‌های کلی تملک تجهیزات و هزینه‌های جاری شرکت را کاهش دهد.»
محصول جدید شِل تاییدیه تعداد زیادی از تولیدکنندگان ژنراتور را دریافت کرده که اثبات می‌کند این محصول بالاترین راندمان را در روانکاری موتورهایی از این دست دارد. 
همچنین آزمایش‌های میدانی مشخص کرده‌ که سطح کارایی ایده‌آل برای موتورهای با پیستون فولادی تحت‌فشار حداکثر ۲۴.۵ بار ایجاد می‌شود که این رقم را به‌نام فشار موثر وارده بر ترمز یا به‌اختصار «BMEP» می‌شناسند. حال محصول جدید شِل این توانایی را دارد تا بیشترین میزان BMEP را ایجاد کند. این موتورهای فشارقوی مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد را حین کار ایجاد می‌کنند که برای روانکاری آن‌ها نیاز به‌رویکردهای متفاوتی است. محصول جدید شِل می‌تواند درمقابل درجه حرارت بالا و فشار زیاد به‌موتور، مقاومت آن را افزایش دهد و درنتیجه باعث افزایش اطمینان به‌این موتورها می‌شود. این ‌موضوع می‌تواند به‌نوبه خود به‌کاهش هزینه‌های کلی مالکیت دارندگان نیروگاه‌های گازی و اوپراتورهای آن‌ها نیز به‌میزان قابل توجهی کمک کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =