کد خبر: 229894
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
مزدا 3 توربو دو دیفرانسیل

کمپانی مزدا پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در تاریخ هشتم ژوئیه از نسخه توربوشارژ دو دیفرانسیل مزدا 3 در بازار ایالات متحده رونمایی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی مزدا پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در تاریخ هشتم ژوئیه از نسخه توربوشارژ دو دیفرانسیل مزدا 3 در بازار ایالات متحده رونمایی کند. اما اکنون نماینده این شرکت در مکزیک اقدام به معرفی زودهنگام این محصول و همچنین مدیر منطقه‌ای مزدا اطلاعات دقیق‌تری از این محصول اعلام کرده‌اند.

مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه بنزینی توربوشارژ 2.5لیتری SKYACTIV-G Turbo بهره می‌برد که ۲۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. مشخصات فنی این خودرو دقیقا مشابه با مشخصات قنی مدل‌های مزدا6 و مزدا CX-5 است که پیش‌از این توانسته‌اند نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کنند. جعبه‌دنده 6‌سرعته اتوماتیک متصل به پیشرانه در مزدا 3 جدید وظیفه انتقال نیروی تولید‌شده به هر دو محور را برعهده دارد. در بازار مکزیک، این خودرو به سیستم صوتی بوز مجهز به ۱۲ بلندگو، سانروف برقی، رینگ‌های ۱۸ اینچی و چراغ‌های جلو اتوماتیک LED مجهز خواهد بود. قرار است مزدا ۳ با تیپ‌های گرند تورینگ و سیگنچر به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۲هزار و ۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار در مکزیک عرضه ‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =