کد خبر: 230127
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
رنجروور

شرکت خودروسازی جگوار-لندروور به‌تازگی به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید شاسی‌بلند لوکس رنجروور نسخه‌های فیس‌لیفت جدید این محصول را برای سال2021 معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت خودروسازی جگوار-لندروور به‌تازگی به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید شاسی‌بلند لوکس رنجروور نسخه‌های فیس‌لیفت جدید این محصول را برای سال2021 معرفی کرده است.

رنجروور جدید با پیشرانه‌های چهار، شش و هشت‌سیلندر بنزینی و دیزلی به‌همراه فناوری هیبرید یا در مدل‌های پلاگین-هیبرید عرضه می‌شود. این شاسی‌بلند لوکس برای سال آینده، در سه مدل جدید عرضه خواهد شد.

رنجروور SV اتوبیوگرافی بلک‌ادیشن، اتوبیوگرافی فیفتی‌ادیشن و مدل HSE Westminster؛ تیپ‌های جدید این خودرو هستند که البته مدل فیفتی‌ادیشن به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید رنجروور و تنها در ۱۹۷۰ دستگاه ساخته می‌شود. مدل اسپرت شاسی‌بلند رنجروور نیز برای سال جدید بهبود‌هایی را تجربه کرده است. مدل جدید SVR کربن ادیشن با چهره‌ای تهاجمی‌تر به لیست مدل‌های رنجروور اسپرت اضافه شده است.

رنجروور SVR کربن ادیشن از همان پیشرانه 5 لیتری V8 سوپرشارژ اما با قدرت ۵۷۵‌اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰نیوتون‌متر استفاده می‌کند که آن را به قوی‌ترین مدل رنجروور بدل کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =