روغن ‌موتورهای SP

شرکت پخش ادنوک به‌عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده سوخت و روانکار در امارات‌متحده اعلام کرد که طیف جدیدی از روغن‌موتورها را عرضه کرده که به‌خاطر ارائه بالاترین سطح کیفی، این محصول می‌تواند راندمان مصرف سوخت بهتری را برای خودروهای هیبرید رقم بزند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پخش ادنوک به‌عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده سوخت و روانکار در امارات‌متحده اعلام کرد که طیف جدیدی از روغن‌موتورها را عرضه کرده که به‌خاطر ارائه بالاترین سطح کیفی، این محصول می‌تواند راندمان مصرف سوخت بهتری را برای خودروهای هیبرید رقم بزند. خانواده جدید محصولات شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) شامل سری VOYAGER می‌شود که برای نخستین‌بار در بین روغن‌سازان خاورمیانه با آخرین سطح تکنولوژی پیشرانه خودروها را همراهی کرده و به‌همین‌دلیل حائز کسب استاندارد کیفی API-SP شده است. درکنار محصولات عادی این سری، محصول «وویجر» استارپلاس HB به‌طور خاص برای خودروهای هیبرید طراحی شده است. این محصول به‌خاطر روانکاری دقیق موتور این خودروها باعث می‌شود مصرف سوخت حین روشن و خاموش شدن موتور کاهش یابد. همچنین سری وویجر استارپلاس اکو به‌نوعی طراحی شده که قابلیت استفاده برای تمام خودروهای ساخته‌شده از سال ۲۰۰۲ به‌بعد را دارد و بنابراین رنج گسترده‌ای از خودروهای آمریکایی، ژاپنی و اروپایی امکان استفاده از این روغن‌موتور جدید را دارند. این محصول جدید بااستفاده از روغن‌پایه گروه 3 ادنوک ساخته می‌شود که در این کمپانی به‌نام Adbase شناخته می‌شود. ادنوک برای ساخت ای‌دی‌بیس در پالایشگاه پیشرفته خود درمنطقه الرویس از نفت خام با پارافین بالا استفاده می‌کند. ادنوک اعلام کرده که برای توزیع محصولات جدید تحت‌نظارت کمیته مشاوره بین‌المللی مشخصات روانکارها (ILSAC) و سازمان استاندارد API گام برداشته است و در نخستین روز از ماه می موفق به‌کسب مجوز رسمی برای تولید محصولات سری وویجر با استاندارد سطح SP با  گرانروی‌های مختلف شده است. احمد الشمسی، مدیر بخش توزیع محصولات ادنوک گفت: «ما مفتخریم به عنوان نخستین‌شرکت درخاورمیانه جدیدترین استانداردهای بین‌المللی در زمینه فناوری تولید روغن‌موتور خودرو را معرفی کرده‌ایم و این افتخار را داریم که محصول خود را  به‌مصرف‌کنندگان امارات‌متحده‌عربی و همچنین سایز بازارهای صادراتی در GCC (شورای همکاری خلیج‌فارس) و در سراسر آفریقا و آسیا ارائه کنیم.»
ادنوک سری محصولات وویجر را درحال حاضر در مراکز پخش خود توزیع کرده و درحال ارسال این محصول به‌توزیع‌کنندگان خود درسراسر کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس (شامل کویت، عمان، قطر، امارات، بحرین و عربستان سعودی)، آفریقا و آسیاست. نخستین‌سری از وویجر استارپلاس HB با گرانروی 0W-16 عرضه می‌شود. نام وویجر (voyager) به‌معنی دریانورد و مسافر را می‌توان به‌نخستین کاوشگر ناسا نسبت داد که به‌عنوان نخستین شیء ساخته دست بشر که به‌خارج از منظومه شمسی سفر کرده است، شناخته می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =