کد خبر: 230175
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
فورد موستانگ

شرکت افترمارکتی RTR که در زمینه ساخت و تولید نسخه‌های خاص از فورد موستانگ فعالیت می‌کند، به‌تازگی اعلام کرد قصد دارد نسخه‌های خاص از محصول جدید موستانگ مک-‌ای را طراحی و عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت افترمارکتی RTR که در زمینه ساخت و تولید نسخه‌های خاص از فورد موستانگ فعالیت می‌کند، به‌تازگی اعلام کرد قصد دارد نسخه‌های خاص از محصول جدید موستانگ مک-‌ای را طراحی و عرضه کند.

طبق اعلام این شرکت 21 جولای نخستین نسخه از تولیدات این شرکت رونمایی شد. در نسخه‌ RTR، اضافه شدن صدای پیشرانه احتراق داخلی به این خودرو الکتریکی می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب‌توجه باشد. البته از آن‌جا‌که این شرکت تاکنون تجربه‌ای در زمینه ارتقای موتورهای الکتریکی نداشته است، می‌توان انتظار داشت نسخه RTR از موستانگ مک-ای تنها بهبودهای ظاهری ازجمله کاهش وزن خودرو، استفاده از تایرهای پیشرفته‌تر و بهینه‌‌تر را به خود ببیند.  

پیش از این کمپانی فورد اعلام کرده  بود موستانگ مک-‌ای تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد اما سوالی که در این میان مطرح است، اینکه شرکت RTR پیش‌از عرضه رسمی قادر به معرفی نسخه تقویت‌شده خواهد بود؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =