کد خبر: 230218
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

کمپانی «دانگ‌فنگ» با همکاری «نیسان» به‌تازگی تولید نسخه برقی «ریچ» را در چین آغاز کرده است که این پیکاپ در نسخه پایه قیمت ۳۰۰هزار یوانی دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی «دانگ‌فنگ» با همکاری «نیسان» به‌تازگی تولید نسخه برقی «ریچ» را در چین آغاز کرده است که این پیکاپ در نسخه پایه قیمت ۳۰۰هزار یوانی دارد. گرچه این خودرو در کمپانی با نام «ژنگژو -  نیسان» (کمپانی مشترک نیسان و دانگ‌فنگ) ساخته شده است و براساس پیکاپ «ناوارا» نیسان طراحی شده، اما روی آن نشان دانگ‌فنگ قرار می‌گیرد. در نمای این خودرو همان طراحی را می‌بینیم که در نسخه بنزینی و دیزلی این خودرو دیده می‌شد. البته تفاوت‌های اندکی هم دیده می‌شود؛ برای مثال، جلوپنجره این خودرو با همان طرح شش‌ضلعی اما به‌صورت بسته طراحی شده است و در قسمت‌های مختلف، مثل حاشیه مه‌شکن‌ها و رینگ‌ها، رنگ آبی را می‌بینیم که نشان می‌دهد این محصول یک خودرو تمام‌الکتریکی است. 
ریچ برقی با طول ۵۲۹۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۹۰ میلی‌متر در رده پیکاپ‌های نسبتا بزرگ قرار می‌گیرد. همچنین فاصله محوری این خودرو ۳۱۵۰ میلی‌متر است. قسمت بار ریچ برقی با ابعاد ۱۵۱۰، ۱۵۶۲ و ۴۷۵ میلی‌متر فضای قابل‌قبولی دارد. در نمای عقب، چراغ‌های برجسته، کشیده و عمودی را داریم. سپر عقب با قطعات پلاستیک و کرومی طراحی‌شده و لایه‌بندی در طراحی عقب به خوبی رعایت شده است. به‌طور کلی از نظر طراحی با پیکاپی طرف هستیم که در نماهای کنار و عقب، طراحی ساده‌تری را نسبت به نمای جلو ارائه می‌دهد و الگوهای طراحی آن به وضوح سبک نیسان ناوارا را دنبال می‌کند. 
در طراحی داخلی هم تفاوت چندانی با نسخه بنزینی ریچ جدید مشاهده نمی‌شود و همان طراحی داخلی ساده را با رنگ زمینه مشکی داریم. البته مانند طراحی بیرونی خودرو در داخل هم خطوط آبی رنگ می‌بینیم که این خودرو را به‌عنوان یک خودرو تمام‌الکتریکی متمایز می‌کند. یک صفحه نمایش لمسی در وسط، سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می‌دهد و صفحه نمایش دیگری در جلوآمپر، اطلاعات سفر و خودرو را به راننده نشان می‌دهد. 
در داخل ریچ برقی امکانات نسبتا مدرن دیده می‌شود و این پیکاپ با امکاناتی استاندارد نظیر دوربین‌های عقب و جلو، دوربین ۳۶۰، کروزکنترل و... در رده بالایی قرار می‌گیرد. پیشرانه برقی در ریچ، توان تولید ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. 
با توجه به سیستم چهارچرخ محرک در این خودرو و گشتاور بالا در موتور برقی می‌توان حدس زد ریچ برقی عملکرد خوبی را ارائه دهد. به گزارش اسب‌بخار، پکیج باتری‌های این خودرو با توان 67.9کیلووات ساعتی با هر بار شارژ کامل می‌تواند انرژی لازم برای پیمایش ۴۰۳ کیلومتر را برای این پیکاپ تامین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =