کد خبر: 230242
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کنا‌نایت‌ادیشن

کمپانی هیوندای برخلاف شیوه معمول خودروسازان، این‌بار نسخه سفارشی و ویژه از کنا را با تریم خاکستری تیره با نام نایت‌ادیشن به بازار معرفی کرده است. کنانایت‌ادیشن جدید از ماه سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی هیوندای برخلاف شیوه معمول خودروسازان، این‌بار نسخه سفارشی و ویژه از کنا را با تریم خاکستری تیره با نام نایت‌ادیشن به بازار معرفی کرده است. کنانایت‌ادیشن جدید از ماه سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد. 


این خودرو از تجهیزاتی همچون چراغ‌های LED و رینگ‌های ۱۸اینچی تیره‌رنگ سود می‌برد. شاسی‌بلند سفارشی هیوندای عناصر تیره‌رنگ زیادی در بدنه دارد. این شرکت چندان وارد جزئیات نشده اما به‌نظر می‌رسد این عناصر مشکی براق در آینه‌ها و اطراف جلوپنجره به‌کار رفته‌اند. خودرو نیز با رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید در دسترس خواهد بود. هیوندای اشاره‌ای به تغییرات کابین نداشته اما گفته می‌شود این خودرو از پدال‌های آلیاژی و عناصر مشکی براق برخوردار است. ظاهرا این عناصر تیره در دستگیره درها به‌کار رفته‌اند و مورد عجیب اینکه ورودی‌های هوا طرح نقره‌ای دارند. پیشرانه 1.6‌لیتری توربوشارژ هیوندای کونا 175‌اسب‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده 7‌سرعته DCT به چرخ‌ها منتقل می‌کند. 


از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به مواردی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی اینفینیتی با ۸‌بلندگو، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، ورود هوشمند و استارت دکمه‌ای، آینه وسط الکتروکروماتیک، صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها و ... اشاره کرد. به غیر از رنگ خاکستری کهکشانی که در عکس‌های معـــــرفی این خودرو دیده می‌شود، دو رنگ مشـــــکی تیره و البته سفید گچی نیز برای هیوندای کونا نایت ادیشن قـــــــابل‌انتخاب خواهد بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    1 0
    خاک عالم توسر خودروبندازا....ببینیدوبمیریدازخجالت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =