کد خبر: 230243
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
جان‌ کوپر ورکس

کمپانی مینی از سال 2006 تاکنون نسخه‌ای پرفورمنس با نام مینی‌جان کوپر ورکس را به بازار عرضه کرده که از پس خواسته‌های افراد سخت‌پسند نیز به خوبی برآمده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی مینی از سال 2006 تاکنون نسخه‌ای پرفورمنس با نام مینی‌جان کوپر ورکس را به بازار عرضه کرده که از پس خواسته‌های افراد سخت‌پسند نیز به خوبی برآمده است. 


اما کنون کمپانی تیونینگ منهارت برنامه ارتقا و تقویت این محصول جذاب را آغاز کرده و درنظر دارد تغییرات قابل‌توجهی روی آن اعمال کند. این تیونر مشهور محصول خود را GP3 F350 می‌نامد و قرار است از این پس با سه‌تغییر مهم به علاقه‌مندان عرضه شود. قدرت ۳۰۱‌اسب‌بخار و گشتاور ۴۵۰‌نیوتون‌متری نسخه استاندارد این خودرو به ۳۵۰ اسب‌بخار و ۵۳۰ نیوتون‌متر افزایش یافته است.

منهارت همچنین واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه ۲‌لیتری توربوی مینی را بازنگری کرده و اینترکولر را نیز از شرکت ایرتک گرفته است. به این موارد باید یک سیستم اگزوز با کنترل فلاپ چهار مرحله‌ای را نیز اضافه کرد. در این فرآیند فیلتر ذرات بنزین نیز حذف شده است. 
منهارت در پروژه ارتقای این خودرو توجه‌چندانی به سیستم تعلیق نداشته و تنها به نصب فنرهای جدید بسنده کرده است که در اثر آن ارتفاع این هاچ‌بک بریتانیایی ۲۰‌میلی‌متر در جلو و ۱۵میلی‌متر در عقب کاهـــش یافته است. 


منهارت همچنین درحال توسعه یک سیستم تعلیق پیچشی برای جان کوپر ورکس است. تکمیل‌کننده ظاهر خودرو نیز رینگ‌های ۱۹‌اینچی مشکی مات است. از نظر بصری شاهد بهبود قوس گلگیرها، نصب بال عقب بزرگ و رنگ و نوارهای جدید طلایی هستیم. داخل کابین نیز کلمه منهارت دیده می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =