کد خبر: 230361
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
هونگچی

هونگچی که یکی از زیرشاخه‌های گروه خودروسازی فاو چین است، به‌تازگی طی رویدادی نخستین شاسی‌بلند الکتریکی لوکس خود به نام E-HS9 را معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هونگچی که یکی از زیرشاخه‌های گروه خودروسازی فاو چین است، به‌تازگی طی رویدادی نخستین شاسی‌بلند الکتریکی لوکس خود به نام E-HS9 را معرفی کرد.

این نخستین نمایش عمومی نسخه تولیدی نهایی شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی محسوب می‌شود. هونگچی سال گذشته نسخه مفهومی این محصول را با نام E115 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت و چنگدو به نمایش درآورد که اکنون شباهت بسیار زیادی میان نسخه تولیدی و مفهومی آن مشاهده می‌شود. E-HS9 به موتورهای الکتریکی ساخت شرکت چینی جینگ جین الکتریک تکنولوژی مجهز خواهد بود که در محورهای عقب و جلو نصب می‌شوند و سامانه چهارچرخ محرک را برای خودرو پدید می‌آورند.

این خودرو در دو نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد که در نسخه پایه، موتورهای جلو و عقب هردو خروجی یکسانی برابر با ۲۱۵اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰‌نیوتون‌متر گشتاور دارند اما در نسخه بالایی، موتور عقبی ۲۹۵اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند که مجموع قدرت و گشتاور را به ۵۱۰اسب‌بخار و ۷۷۰نیوتون‌متر می‌رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =