کد خبر: 230362
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
لامبورگینی اسنزا

لامبورگینی به‌تازگی از جدیدترین محصول خود با نام اسنزا SCV12 رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،لامبورگینی به‌تازگی از جدیدترین محصول خود با نام اسنزا SCV12 رونمایی کرد.

این خودرو که تنها 40دستگاه از آن تولید خواهد شد، فاقد استانداردهای لازم برای تردد در جاده‌های شهری است اما مجهز به قدرتمندترین پیشرانه تنفس طبیعی در تاریخ لامبورگینی است و مطابق با شرایط ایمنی خودروهای پروتوتایپ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خواهد بود. 
فراتر از پیشرانه V12، اسنزا دارای نسل جدید اگزوزهای کاپریستو خواهد بود که تاثیر خاصی بر عملکرد فنی خودرو و کاهش فشار در عقب دارند. جعبه‌دنده مدرن ۶سرعته از نوع X-trac نیز روی اسنزا نصب خواهد شد تا گشتاور روی محور عقب را کنترل کند. این خودرو تک‌دیفرانسیل با وزن خالص، ۱۳۸۰کیلوگرم خواهد بود. شاسی اسنزا SCV12، یک‌پارچه و تمام فیبرکربن است تا نسبت قدرت‌به وزن 1.66اسب‌بخار برکیلوگرم فراهم شود. 


در نمای روبه‌رو، دو هواکش بزرگ برای هدایت هوای خنک به سمت پیشرانه وجود دارد، درحالی‌که مجزا از محل نصب رادیاتورهای طرفین سپر هستند. 
با این ترفند، هوای خنک و گرم، جدا می‌شوند. در قسمت‌های مختلف SCV12، حفره‌ها و اسپلیترهای متعددی برای بهبود آیرودینامیک و هدایت هوای موردنیاز پیشرانه وجود دارند. 


بال عقب هم، قابلیت تغییر زاویه و عملکرد دارد. لامبورگـــــــینی برای خریداران یک دوره آموزشی رانــــندگی حرفه‌ای و یک گــــاراژ اختصاصی در نزدیکی پیست لامبورگینی در سنت آگاتا درنظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =