کد خبر: 230717
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
تایکان 2021

با آنکه فقط تنها چندماه از عرضه جدیدترین محصول تمام‌الکتریکی پورشه به بازار می‌گذرد، این خودروساز آلمانی اعلام کرده که برای سال آینده قصد دارد این سدان پرفورمنس را دستخوش تغییرات فنی کند و توان خروجی آن را افزایش دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،با آنکه فقط تنها چند‌ماه از عرضه جدیدترین محصول تمام‌الکتریکی پورشه به بازار می‌گذرد، این خودروساز آلمانی اعلام کرده که برای سال آینده قصد دارد این سدان پرفورمنس را دستخوش تغییرات فنی کند و توان خروجی آن را افزایش دهد.

بر‌این‌اساس پورشه تایکان توربوS برای سال 2021 با تغییراتی همراه خواهد بود. شتاب صفر تا ۲۰۰‌کیلومتر در ساعت تایکان توربو S مدل ۲۰۲۱ با استفاده از لانچ کنترل در 9.6ثانیه ثبت می‌شود. این زمان نشان‌دهنده بهبود 2دهم‌ثانیه‌ای نسبت به مدل سال ۲۰۲۰ همین خودرو است. قطعا عملکرد بهتر روی زمان طی مسافت ۴۰۰متر نیز تاثیر گذاشته به‌گونه‌ای که تایکان توربو S مدل ۲۰۲۱ این مسافت را در 10.7ثانیه طی می‌کند که یک‌دهم ثانیه کمتر از قبل است. سدان الکتریکی پورشه همچنین از عملکرد اسمارت‌لیفت سود خواهد برد که به‌صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی تطبیقی همراه می‌شود. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد زمان بالا رفتن بخش جلوی خودرو را تنظیم کند. پورشه پیش‌فروش تایکان ۲۰۲۱ را از اواسط سپتامبر شروع کرد و یک‌ماه بعد نیز این خودرو در نمایندگی‌ها موجود خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =