کد خبر: 230741
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
نسل جدید آکورا TLX

آکورا که به‌تازگی نسل جدید سدان میان‌سایز خود یعنی TLX را معرفی کرده است، قصد دارد اواخر ماه سپتامبر این محصول را با قیمت پایه 37 هزار و 500 دلار به بازار ایالات‌متحده عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، آکورا که به‌تازگی نسل جدید سدان میان‌سایز خود یعنی TLX را معرفی کرده است، قصد دارد اواخر ماه سپتامبر این محصول را با قیمت پایه 37 هزار و 500 دلار به بازار ایالات‌متحده عرضه کند.

البته قیمت جدید این محصول نسبت‌به نسل قبل با افزایش 1300دلاری همراه است. نسل جدید آکورا TLX به یک پیشرانه ۲لیتری چهارسیلندر توربو با ۲۷۲اسب‌بخارقدرت و ۳۸۰نیوتون‌متر گشتاور، مجهز است، درحالی‌که موتور V6 نسل قبلی ۲۹۰‌اسب‌بخار قدرت داشت. البته بدیهی است همه‌چیز در TLX جدید فقط در پیشرانه خلاصه نمی‌شود و باید فاکتورهای دیگر ازجمله معماری شاسی، ساختار انحصاری بدنه، جعبه‌دنده ۱۰سرعته اتوماتیک استاندارد، تنظیم اسپرت شاسی با تعلیق دوجناقی در جلو، تکنولوژی ترمز برگرفته از سوپراسپرت NSX، افزایش قابل‌توجه تکنولوژی‌ها و تجهیزات پریمیوم نیز موردتوجه قرار بگیرد. سال آینده مدل پرفورمنس و فول‌آپشن TLX Type S هم  با قیمت حدودی 55 هزار دلار به بازار خواهد آمد که به پیشرانه ۳ لیتری V6 توربو با ۳۵۵‌اسب‌بخار قدرت و سامانه چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد مجهز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =