کد خبر: 230742
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
پرایر‌دیزاین

معمولا خودروهای الکتریکی کمتر مورد توجه تیونرها قرار می‌گیرند. زیرا تغییر در ساختار فنی آنها نیازمند دانش و زیرساخت‌های لازم است و تیونرها را از انجام چنین اقداماتی منصرف می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،معمولا خودروهای الکتریکی کمتر مورد توجه تیونرها قرار می‌گیرند. زیرا تغییر در ساختار فنی آنها نیازمند دانش و زیرساخت‌های لازم است و تیونرها را از انجام چنین اقداماتی منصرف می‌کند. با این وجود پرایردیزاین ازجمله تیونرهایی است که به‌تازگی سراغ پورشه تایکان2021 رفته و کیت بدنه جذابی را برای این سدان تمام‌الکتریکی پورشه معرفی کرده است. با‌توجه به اینکه پورشه‌تایکان مدل2021 به‌تازگی معرفی شده و از اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد. 
تصاویر منتشرشده توسط پرایردیزاین گرافیکی هستند و احتمالا قطعات بدنه به سفارش خریدار، ساخته خواهند شد. 
این خودرو همچنین دارای بال عقب خواهد بود که در نسخه‌ استاندارد وجود نــــدارد. رینگ‌های سیاه پنج‌پر با سایز ۲۲اینچ، هواکش‌‌های داخل‌ســـــپر و گلگیر نیز در نسخه‌ پرایر‌دیزاین بــــــازطراحی شده‌اند. 
قطعات ساخت پرایر‌دیزاین، به‌صورت کلی یا جزئی از جنس فلز یا فیبرکربن برای تایکان قابل‌سفارش هستند. قیمت نهایی این خودرو در آینده اعلام خواهد شد و یک کیت ساده‌تر نیز در دسترس خواهد بود که البته فاقد گلگیرهای پهن‌تر است. 
حدود یک‌سال پیش از تایکان رونمایی شد و طی ماه‌های اخیر به‌دست مصرف‌کننده رسید. این خودرو برقی، محصولی کاملا جدید محسوب می‌شود، توسط مهندسان پورشه برای سال ۲۰۲۱، بهبود خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =