کد خبر: 230744
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کامیون جدید

محصول مذکور دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که مجهز به سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بوده

به گزارش «اخبار خودرو»،اولین محصول شایان دیزل یک کشنده 2*4 است که با همکاری شرکت اروپایی DAFRAN DIESEL طراحی و مهندسی خودرو در اروپا و همکاری و بهره‌گرفتن از متخصصان صنعت خودرو کشور طراحی و به مرحله تولید انبوه رسیده است.

محصول مذکور دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که مجهز به سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بوده واز جمله مزایای مهم آن می توان به توانی برابر با ۴۸۰ اسب بخار اشاره نمود که به صورت سیستم و واحد فنی مجزا، موفق به اخذ E-mark گردیده است. مزیت دیگر این کشنده، بهره‌مندی از گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان می باشد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 1
    دوستان ریزش را کشف کردم خودرو محصولی چینی است به نام چنگ لانگ اگر سرچ کنید Chenglong h7 عین این مدل را می بینید دوستان فقط یه کمی ارمش را تغییر داده اند انهم نه زیاد، چنگ لانگ از شرکت های زیر مجموعه دانگ فنگ است، خوب است بدانید موتوری که روی مدل ایرانی این کامیون است ساخت یوچای یوناید چین است در حالی که در اصل در خود چین موتور کامینز امریکایی روی کامیون قرار دارد و زحمت کشیده اند برای بازار ایران با موتور چینی عوض کرده اند.
  • حسین IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    دست دوم اروپایی از این چینی نو آشغال بهتره ارزانتر قیمت این ۷۰۰تومنه نه ۲میلیارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =