کد خبر: 230964
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
آئودی Q2

نسخه‌ فیس‌لیفت آئودی Q2 با ظاهر اصلاح‌شده و پیشرانه جدید در اروپا رونمایی شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسخه‌ فیس‌لیفت آئودی Q2 با ظاهر اصلاح‌‌شده و پیشرانه جدید در اروپا رونمایی شد.

آئودی از ماه سپتامبر ثبت‌سفارش Q2 را آغاز می‌کند و قیمت آن از حدود ۲۵ هزار  یورو در آلمان شروع می‌شود. آئودی Q2 مدل ۲۰۲۱ با پیشرانه 1.5لیتری TFSI عرضه خواهد شد که ۱۴۸اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه می‌تواند روی 2سیلندر کار کند تا در صورت عدم‌نیاز راننده به قدرت، کارایی را بهبود ببخشد. جعبه‌دنده‌های ۶سرعته دستی یا 7‌سرعته اتوماتیک گزینه‌های سیستم انتقال قدرت هستند.

آئودی تاکید کرد دو پیشرانه بنزینی دیگر نیز به‌همراه دو پیشرانه دیزلی برای خریداران دردسترس خواهد بود. نمای بیرونی آئودی Q2 در پنج رنگ جدید موجود است و رنگ سبز Apple Green برای اولین‌بار در سبد محصولات آئودی حضور می‌یابد. همچنین رنگ‌های خاکستری Arrow، خاکستری منهتن، آبی ناوارا و آبی توربو هم در دسترس هستند. با توجه به درخواست خریداران، رنگ بدنه در ستون C به‌صورت سیاه، خاکستری یا نقره‌ای خواهد بود.

به‌همین‌ترتیب، بخش‌های زیرین و دور تغاری‌های چرخ‌های جلو و عقب نیز در رنگ‌های مشکی، خاکستری منهتن یا هم‌رنگ بدنه موجود است. داخل کابین، تغییر چندانی نداشته است، دریچه‌های هوای ظاهری دست‌نخورده اما طراحی پیچیده‌تری دارند. اهرم تعویض‌دنده نیز کمی متفاوت است. آئودی همچنین سیستم دستیار کروز تطبیقی را درصورت ترکیب با MMI Navigation Plus، کاک‌پیت مجازی و جعبه‌دنده خودکار در Q2 دردسترس قرار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =