کد خبر: 231084
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
دی‌اس4

شرکت خودروسازی دی‌اس که در سال 2018 از پایان تولید دو مدل دی‌اس4 و دی‌اس5 به‌دلیل عدم استقبال خریداران خبر داده بود، به‌تازگی نسخه پروتوتایپ نسل جدید دی‌اس4 را با پوشش استتاری سنگین برای تست‌های پیش از تولید راهی جاده‌های اروپا کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت خودروسازی دی‌اس که در سال 2018 از پایان تولید دو مدل دی‌اس4 و دی‌اس5 به‌دلیل عدم استقبال خریداران خبر داده بود، به‌تازگی نسخه پروتوتایپ نسل جدید دی‌اس4 را با پوشش استتاری سنگین برای تست‌های پیش از تولید راهی جاده‌های اروپا کرده است.

نسل جدید دی‌اس4 براساس پلت‌فرم مشترک با نسل جدید سیتروئن C4 و پژو 308 به نام CMP ساخته شده است. سیتروئن C4 به‌تازگی معرفی شده ولی نسل جدید پژو 308 همچنان درحال گذراندن تست‌های قبل از تولید است. استفاده از پلت‌فرم جدید CMP به‌جای PF2، امکان نصب پیشرانه‌های مختلف بنزین سوز، دیزل، پلاگین-هیبرید و کاملا برقی را برای نسل جدید دی‌اس4 فراهم کرده است.

با وجود پوشش استتاری سنگین روی این خودرو، اما می‌توان برخی تغییرات و جزئیات طراحی آن را به‌خوبی مشاهده کرد. دی‌اس تاکنون زمان دقیق عرضه این محصول را اعلام نکرده است، اما باتوجه به آغاز فروش نسل جدید سیتروئن از اواخر سال جاری در اروپا، انتظار می‌رود دی‌اس4 نیز با فاصله‌ای اندک، وارد بازار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =