رولزرویس

رولزرویس با استفاده از توان مالی خود یک واحد سازمانی جدید به‌نام «پاور لاب» (Power Lab) راه‌اندازی کرده تا روی راه‌حل‌هایی برای حذف کربن و سایر راهکارهای مرتبط با انرژی تمرکز کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،رولزرویس با استفاده از توان مالی خود یک واحد سازمانی جدید به‌نام «پاور لاب» (Power Lab) راه‌اندازی کرده تا روی راه‌حل‌هایی برای حذف کربن و سایر راهکارهای مرتبط با انرژی تمرکز کند. 
«آزمایشگاه توان» رولزرویس با تاکید زیاد روی سیستم‌های پیل‌سوختی و توسعه فناوری‌های پیشرفته در بخش دریایی و زیرساخت‌ها متمرکز خواهد بود. 
آندرس شل، مدیرعامل پاورسیستم رولزرویس گفت: «ما وظیفه خود می‌دانیم که با استفاده از راهکارهای جدید انرژی که مشتریان ما به‌دنبال آن هستند و از آینده‌ای بدون تاثیر آلودگی بر آب‌وهوا پشتیبانی می‌کنند، از آنچه در بازار خود مشاهده می‌کنیم، بهره بگیریم. بنابراین ضروری است که توسعه سبد محصولات ما متمرکز بر فناوری‌های جدید باشد که آینده مطلوبی را رقم بزند.  آزمایشگاه توان یک نقطه عطف مهم در مسیری خواهد بود که قرار است طی کنیم.» ریاست این واحد سازمانی جدید را دکتر پیتر ریگر برعهده خواهد داشت که پیش از این مدیریت بخش تحقیق و فناوری رولزرویس را دراختیار داشت. وی تمایل به‌پذیرش فناوری‌های جدید را رمز موفقیت می‌داند. 
دکتر ریگر ادامه داد: «اکنون مهندسان تحقیقاتی ما آزادی بیش‌تری در استفاده از فناوری در راستای توسعه ایده‌های جدید و اصلاح آن‌ها در همکاری با مشتریان و شرکا دارند.» با این دید انتظار داریم که این شرکت مشارکت‌های طولانی‌مدتی را برای پرورش و توسعه فناوری‌های مرتبط با سوخت‌های جدید و توانایی استفاده از آن‌ها برای تصرف بازارهای جدید داشته باشد. 
یکی از فناوری‌های جدید در دستور کار آزمایشگاه توان، تولید و استقرار سوخت‌های مبتنی بر انرژی‌های تجدیدپذیر 
(Power-to-X) است. دکتر آرن اشنامن، مسئول پیش‌تولید در تیم آزمایشگاه توان گفت: «سوخت‌های سنتتیک علاوه‌بر امکان ذخیره انرژی‌های تجدیدپذیر می‌توانند از عملکرد خالص کربن صفر سیستم‌های محرکه و انرژی فعلی و سیستم‌های آینده پشتیبانی کنند. ما به‌این فناوری باور داریم و مشتاقانه به‌دنبال توسعه آن در همکاری‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی خود هستیم.» 
دکتر دانیل چترجی بر مدیریت فناوری و امور نظارتی در آزمایشگاه قدرت نظارت می‌کند و همچنین برنامه سبز و فناوری پیشرفته شرکت را هدایت می‌کند.  چترجی گفت: «ما بر بهبود بهره‌وری، استفاده از سوخت‌های جایگزین، برق، دیجیتال‌سازی و راه‌حل‌های سیستم یکپارچه با هدف افزایش مستمر سازگاری با محیط‌زیست درایوها و سیستم‌های انرژی و نزدیک کردن آن‌ها به عدم‌مصرف و تولید دی‌اکسیدکربن تاکید ویژه داریم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =