کد خبر: 231385
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
بیوک

این کانسپت را می‌توان مهم‌ترین اقدام جنرال‌موتورز در نمایشگاه شانگهای چین دانست. این طرح حاصل مرکز تکنیک‌های آسیایی جنرال‌موتورز (PATAC) در شهر شانگهای چین است.

 به گزارش «اخبار خودرو»، ظاهرا بیوک نیز قصد دارد در محصولات برقی خود از زبان طراحی جدیدی استفاده کند. بیوک الکترا را می‌توان بازگشت جنرال‌موتورز به‌طراحی محصولات لوکسی دانست که در بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۹۰ ساخته می‌شد.

این کانسپت را می‌توان مهم‌ترین اقدام جنرال‌موتورز در نمایشگاه شانگهای چین دانست. این طرح حاصل مرکز تکنیک‌های آسیایی جنرال‌موتورز (PATAC) در شهر شانگهای چین است. با وجود اینکه رگه‌هایی از طراحی نسخه گرن‌توریسمو بیوک در این خودرو دیده می‌شود، اما به‌صورت کلی طراحی مینیمال و شبیه به‌کپسول فضایی در ابعاد کلی این طرح مشاهده می‌شود.

از جزئیات جذاب این طرح می‌توان به‌نورپردازی لوگو بیوک، رینگ‌های ۲۳ اینچی، درهای پروانه‌ای و هدلایت‌های ماتریکس LED اشاره کرد. در بخش انتهایی نیز شاهد ستون‌هایی با شیب بسیار زیاد هستیم که ترکیب فست‌بک مانندی را برای این شاسی‌بلند به‌ارمغان آورده و چیزی بین شاسی‌بلندهای کوپه و عادی را معرفی می‌کند. از لحاظ فنی این طرح امکان پیمایش ۶۶۰ کیلومتر با یک‌بار شارژ را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =