برند پریمیوم فعال در حوزه روانکار و خدمات خودرو به‌صورت جدی وارد بازار گریس شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،برند پریمیوم فعال در حوزه روانکار و خدمات خودرو به‌صورت جدی وارد بازار گریس شده است. از سال ۲۰۱۹ که این شرکت کل سهام یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان گریس در صربستان را خریداری کرد، منطقه شرق اروپا و روسیه تبدیل به‌منطقه‌ای مهم برای والوالین شد. 
همچنین باتوجه به‌تاسیس واحد تحقیق و توسعه این شرکت در روسیه، حال قرار است سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده وارد فاز تولید و سودآوری شود. هفته گذشته بیش از ۱۰۰ فرمولاسیون انحصاری از گریس‌های مختلف برای کاربردها و صنایع خاص از سوی والوالین معرفی شد که می‌تواند نیاز طیف گسترده‌ای از صنایع همچون معدن، فولاد، ساخت‌وساز و صنایع دریایی را برطرف کند. 
بسته به فرمولاسیون، هر گریسی برای کنترل فشار، دما، برش مولکولی و افزایش بار امکان تامین نیازهای منحصربه‌فرد بخش‌های مختلفی از صنعت را داراست. دیگوسزاره برودونی، مدیر کل والوالین اروپا گفت: «انتخاب گریس یکی از عوامل مهم در اعتماد بخشی از کارایی، دوام، قابلیت اطمینان و عملکرد موفق در ماشین‌آلات و تجهیزات است. هنگامی که اپراتورها روانکاری را انتخاب می‌کنند که متناسب با نیازهای آن‌ها بهینه شده، می‌توانند در هزینه‌ها ‌صرفه‌جویی قابل توجهی داشته باشند. 
به‌همین دلیل گریس‌های والوالین با بالاترین سطح استانداردهای صنعت تولید و آزمایش می‌شوند و برای تحمل در محیط‌های سخت طراحی شده‌اند تا مشتریان ما بتوانند عملکرد و مزایای هزینه‌های عملیاتی پایین را تجربه کنند. من افتخار می‌کنم که والوالین محصولات خود را در زمینه گریس گسترش می‌دهد. 
ما با تکیه بر میراث قوی 150 ساله، تخصص و توانایی‌های فنی به‌همراه تحقیق و توسعه، همراه با مشتری‌مداری، اطمینان داریم که والوالین به‌زودی به‌عنوان پرچمدار صنعت گریس شناخته خواهد شد.» از میان محصولات معرفی‌شده می‌توان به‌انواع لیتیوم، کلسیوم-لیتیوم، کمپلکس-لیتیوم و گریس‌های اختصاصی اشاره کرد که هرکدام با در نظر گرفتن کاربری نهایی ساخته شده‌اند تا با به‌حداقل رساندن زمان خرابی و کاهش هزینه‌های نگهداری، از قابلیت‌های برجسته و ارزش افزوده برخوردار شوند. 
والوالین مجمعه گسترده‌ای با تنوع بیش از ۱۰۰ محصول اختصاصی با کارایی سطح بالا معرفی کرده که نشان‌دهنده اوج تحقیق و دستاوردهای فناوری آن‌هاست. همچنین برخی محصولات برجسته آن‌ها تحت‌عنوان گریس‌های سری Hero یا قهرمان شامل لیتیوم‌های چندمنظوره EP2 و کامپلکس چندمنظوره قرمز ۲ و همچنین کلسیومی چندمنظوره سطح ۲ عرضه شده است. گریس‌های والوالین درچند فاز معرفی می‌شوند؛ گریس‌های چندمنظوره با درجه‌بندی NLGI که در ماه‌های مارس و می توزیع می‌شوند و همچنین گریس‌های ویژه که در اکتبر معرفی می‌شوند. تمام گریس‌ها در 5 نوع بسته‌بندی درام، 18 کیلوگرمی، 4 کیلوگرمی، 0.8 کیلوگرمی و 0.4 کیلوگرمی (به‌صورت کارتریج) عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =