کد خبر: 232038
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
ب‌ام‌و iX مدل ۲۰۲۲

سرانجام پس از مدت ها انتظار، کمپانی ب‌ام‌و در یک مراسم آنلاین از جدیدترین محصول برقی خود به‌نام iX پرده برداشت. این مدل قطعا تبدیل به پرچم‌دار شاسی‌بلندهای این برند خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرانجام پس از مدت ها انتظار، کمپانی ب‌ام‌و در یک مراسم آنلاین از جدیدترین محصول برقی خود به‌نام iX پرده برداشت.

این مدل قطعا تبدیل به پرچم‌دار شاسی‌بلندهای این برند خواهد شد. مدت‌هاست سری i برای محصولات مدرن و برقی ب‌ام‌و در نظر گرفته شده، ب‌ام‌و i3 یک خودرو کوچک برقی‌ بود که توانست در بازار اروپا موفق باشد. محصول دیگر این سری i8 نیز به‌عنوان یک سوپرخودرو هیبرید بازار خوبی را تجربه کرد ولی تولید آن در سال جاری متوقف شد. اما iX را می‌توان محصول جذاب ب‌ام‌و دانست.

درواقع، iX  نسخه تولیدی از کانسپت iNext ب‌ام‌و است که البته هنگام معرفی سروصدای زیادی به‌پا کرد. به گزارش اسب‌بخار قبل‌تر محصولات برقی مثل iX3 و i4 را دیده بودیم اما این بار با خودرویی طرف هستیم که قرار است پرچم‌دار شاسی‌بلندهای باواریایی‌ باشد و زیرا می‌توان آخرین تکنولوژی‌های ب‌ام‌و را در آن دید. براساس اطلاعات موجود ممکن است نام این خودرو از iX تغییر کند، زیرا احتمالا نسخه بزرگ‌تر با نام iX7، به‌عنوان پرچم‌دار، این اسم را خواهد داشت. ب‌ام‌و iX براساس اندازه و معیارهای مهندسی در X3 ساخته شده اما در باطن با تغییرات اساسی روبه‌رو شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =