کد خبر: 232866
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
ممنوعیت ورود

بخشدار نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی گفت که با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ، ورود خودرو با پلاک غیربومی به این بخش ممنوع شده است.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا،سهیل جانی پور روز پنجشنبه با بیان اینکه با اعلام وضعیت قرمز کرونایی اقدامات زیادی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در سطح روستاهای بخش نارنجستان انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است ، افزود: در یک هفته گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست بین اهالی روستاهای بخش نارنجستان توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه بخش نارنجستان کمتر از هشت هزار نفر جمعیت دارد ،به طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح این روستاها اشاره ای کرد و گفت که با کمک دهیاری ها، بهورزان و پایگاه مقاومت بسیج طرح مراقبت و نظارت از خانواده های بیمار در حال انجام است تا بتوان با ارائه مایحتاج و بسته های معیشتی به افراد و خانواده بیمار، از حضورشان در سطح روستا و شهر جلوگیری کرد.

جانی پور تعداد افرادی را که در ۱۵ روستای نارنجستان در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند ، حدود یکصد نفر اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه نظارت بر اماکن گردشگری در بخش نارنجستان در حال انجام است، گفت : به دلیل وضعیت قرمز سطح شهرستان سوادکوه شمالی و به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا، مجموعه های گردشگری همچون سدبرجستانک و جنگل اندرگلی را به روی گردشگران و مسافران بسته ایم. در این طرح اقامتگاه های بومگردی هم همکاری های لازم را داشته اند و مراکز ها تعطیل است.

بخشدار نارنجستان با بیان اینکه کنترل ورود خودروهای غیربومی به روستاها در حال انجام است، افزود : ایست و بازرسی در ورودی چایباغ و روستاهای بورخیل و کتی لته با همکاری دهیاری و بسیج برپا شد تا از ورود خودرو غیربومی به روستاهای این بخش جلوگیری شود.

جانی پور بیان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۷ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از مراکز ایست و بازرسی بازگردانده شده اند.

وی در پایان با اعلام اینکه از سه روز گذشته با استفاده از آژیر ماشین آتش نشانی هشدار کرونایی به مردم در روستاهای بخش نارنجستان و مرکزی انجام شده است.

به دلیل قرار گرفتن شهرستان سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز کرونایی دهستان لفور هم به روی مسافران بسته شد و از ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی جلوگیری شده است.

۲ منطقه گردشگری در این بخش همچون پارک جنگلی آذررود و سنبل رود هم تعطیل شده است تا از ورود افراد غیربومی جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =