مسابقه اتومبیلرانی سرعت قهرمانی دستجات آزاد

نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور در ۹ کلاس به‌میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران برگزار شد.

به ‌گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مسابقه اتومبیلرانی سرعت قهرمانی دستجات آزاد ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱ صبح به‌میزبانی هیات موتورسواری استان تهران و با همراهی و حضور سرپرست هیات تهران دکتر اصغرپور و مسئولین فدراسیون برگزار شد که درنهایت در رقابت اتومبیلرانان با یکدیگر نتایج زیر به‌دست آمد. 

در کلاس پراید اختصاصی محمد مهری‌مرتضوی از استان اصفهان مقام سوم را به‌دست آورد، علی فاضلی از تهران جایگاه دوم و سپهر آجودانی از تهران جایگاه نخست را کسب کرد. کلاس ۲۰۶ با معرفی دو فرد به‌عنوان جایگاه‌دار به‌پایان رسید و فردی به‌عنوان نفر سوم در این کلاس روی سکو نرفت. شایان افتخاری جایگاه نخست و علی ضمیری دو راننده تهرانی بودند که در این کلاس استاندارد روی سکو رفتند. کلاس ۴۰۵ اختصاصی طبق معمول تحت‌سیطره رانندگان اصفهانی بود؛ جایی که امین جعفریان از اصفهان مقام سوم را کسب کرد، مهردادمحمد کاظمی به‌عنوان بهترین راننده تهرانی معرفی شد و مهرداد صفری نیز جایگاه قهرمانی را در این کلاس از آنِ کرد. 

یک کلاس بالاتر یعنی ۲۰۰۰ جی‌تی با قهرمانی محمد مهری، راننده پیشکسوت خراسان رضوی به‌پایان رسید و اکبر محمدی از شیراز جایگاه دوم را کسب کرد؛ نفر سوم این کلاس نیز امین جعفریان از استان اصفهان بود. کلاس جی‌تی ۱۶۰۰ به‌عنوان قوی‌ترین نمونه‌‌های پژو ۲۰۶ موجود در کشور به‌کسب رتبه سوم توسط سهند قنادان از تیم آیلند به‌پایان رسید و پیش از او علی ضمیری از تهران جایگاه دوم و پرهام زربافی از آیلند جایگاه نخست این کلاس را کسب کردند. 

قوی‌ترین پرایدها نیز در کلاس بی‌پی شرکت کردند که طی آن مجید کیخایی نفر اول شد، محمدرضا روحی راننده تیم GITI موتوراسپرت جایگاه دوم را کسب کرد و سعید آیدین نیز نفر سوم شد؛ هر سه راننده جایگاه‌دار این کلاس از البرز میهمان هیات تهران بودند. درنهایت نیز در یک رقابت پرهیجان، نزدیک و نفسگیر مهرداد همتیان از بهترین رانندگان تهرانی توانست در دور پایانی کلاس خود از کامران واقف سبقت بگیرد و مقام قهرمانی بالاترین کلاس یعنی شش‌سیلندر توربو را به‌دست آورد. نفر سوم این کلاس نیز جواد نتاج از استان مازندران بود.

درمجموع امتیازات، تیم میزبان با بیشترین تعداد قهرمانی مسابقه را به‌پایان رساند و منطقه آزاد سرزمین ایرانیان در استان مرکزی به‌عنوان تیم دوم معرفی شد و استان البرز جایگاه سوم را از آنِ خود کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =