گام‌های توسعه‌ای ایران‌خودرو

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که با همت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همکارانشان، تحویل سه هزار دستگاه خودرو تا پایان سال ۱۴۰۰ محقق خواهد شد، اظهار کرد: تا پایان امسال ۷۰۰ دستگاه از این میزان تحویل داده خواهد شد و به این ترتیب میانگین سن ناوگان حمل و نقل عمومی ما را به زیر سن مجاز یعنی ده سال خواهد رساند و این نهضت ادامه دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،وزیر راه و شهرسازی در مراسم تحویل خودروهای نوسازی ناوگان کرایه بین شهری، ضمن اظهار خرسندی از تحقق وعده‌های دولت برای نوسازی ناوگان کرایه بین شهری گفت: امروز نمایندگانی از رانندگان استان های کشور به شکل نمادین، کلید خودروها را تحویل گرفتند که نماد حرکت مثبت و تحقق اهدافی است که برای آن سرمایه‌گذاری شده است.
محمد اسلامی، تاکید کرد: برای ما به عنوان مسوول حمل و نقل کشور، هم ایمنی خودروها و الزامات ایمنی و هم تامین و توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها از نظر استاندارد و ایمنی حایز اهمیت است.
عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: اگر چه در موضوعات اعلام شده مشکلاتی به دلیل شرایط کرونا و کمبود منابع مالی وجود داشت، اما در این سال‌ها تلاش بر این بود تا با استفاده حداکثری نسبت به بهینه‌سازی و توسعه زیرساخت، به‌سازی و توسعه ناوگان در همه بخش‌های حمل و نقل اقدام موثری انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: عمر متوسط ٢٨ هزار خودرویی که در این عرصه فعال هستند، ١١ سال است. به لحاظ قانونی عمر ناوگان ١٠ سال عنوان شده است و هم اکنون با شور و شوق برای نوسازی ناوگان فعالیت می‌کنیم. با توجه به منابعی که سازمان راهداری فراهم کرده، ٧٠ درصد از تسهیلات نوسازی خودروها از طریق منابع بانکی انجام می‌شود.
اسلامی، ضمن ابراز امیدواری درخصوص تامین خودروهای با کیفیت تر، هم برای راننده و هم برای سرنشینان به همت صنایع خودروسازی و به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو، تصریح کرد: حتما از گام های توسعه ای که مدیرعامل ایران خودرو و همکارانشان برداشته اند، به شایستگی حمایت خواهیم کرد.
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    با سلام‌ بله شماهم حمایتشون کنید همانطور که ده ها سال بقیه حمایت کردند و درموقع تحریم انها با عرضه خودروهای باکیفیت وارزان به داد مردم وکشوررسیدند حالا ازاین پس هم حمایتهای توسعه ای شما جواب خواهد داد.البته شما که مشکلی ندارید نه خودتون ونه فرزندان شما نیازی به محصولات انها ندارید.این مابیچاره ها هستیم که باید خودروهای ازرده خارج انها را با دردسر و قرعه انتظار بکشیم و سرمایه وجان عزیزانمان را توشه این توسعه قراردهیم اگرم شماحمایت کردید وما تاوان دادیم وانها توانستند خودرو پیشرفته ای تولید کنند جوری قیمت میزنند که بازم ماها توان خریدش نداریم وبدرد همون قشر بخصوص میخورد.لعنت ونفرین برخودرو سازان که اه ونفرین ما محرومان نصیب ابدی انها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =