جاده چالوس

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده بارش برف و باران نسبتا شدیدی در ۱۸ استان رخ دهد و اگر در محورهای شمالی کولاک داشته باشیم احتمالا به صورت ساعتی برخی از آنها مسدود خواهند شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایسنا،فرهاد مهریاری اظهار کرد: سامانه بارشی وارد کشور شده که تا فردا بعدازظهر تقریبا ۱۸ استان را درگیر کرده و در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، همدان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان و مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده بارش برف و باران سنگین پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی صورت گرفته هشدار احتمالی سیلابی شدن استان های خوزستان، اصفهان و فارس را داده ایم و در این مناطق آماده باش کامل اعلام کردیم. همچنین بیش از ۵۵۰ پایگاه ثابت و سیار، ۴۵۰۰ ماشین آلات زمستانی و بیش از ۶۰۰۰ نفر راهدار در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه فعلا هیچ جاده مسدودی در کشور نداریم، اظهار کرد: چند روستای کردستان و چهارمحال بختیاری به دلیل بارش برف مسدود شده اند که طی ساعات آینده و با کمتر شدن بارش ها در این دو استان، راه های آنها را بازگشایی خواهیم کرد.

مهریاری با اشاره به اینکه احتمال مسدود شدن برخی محورهای شمالی وجود دارد، گفت: پیش بینی های هواشناسی نشان داده که در محورهای شمالی شاهد بارش شدید برف و وزش شدید باد خواهیم بود؛ یعنی احتمالا نیمه شب امشب کولاک در برخی محورهای شمالی اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین احتمالا از ساعت ۱۲ امشب تا ساعت ۳ بامداد برخی محورهای شمالی به صورت موقت مسدود شوند.

وی تأکید کرد: از همه مسافران می خواهیم با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در استان های مذکور از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند و آن را به فردا بعدازظهر و پس از آن موکول کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =