کد خبر: 233293
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ممنوعیت ورود به ۷ شهر و همچنین استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ممنوعیت ورود به ۷ شهر و همچنین استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با ایلنا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است.

وی ادامه داد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی تصریح کرد: بارش برف در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی، تهران، البرز، مازندران، کردستان، همدان، قزوین و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و همچنین بارش باران در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اردبیل، زنجان و کرمانشاه گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در خودرو به خصوص زنجیر چرخ، احتیاط کامل در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه به علت لغزندگی جاده‌ها الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =