کد خبر: 233802
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صمت، گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای سواری در بهمن‌ماه۱۳۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، فرآیند ارزشیابی کیفی خودروها به‌منظور آگاهی از تمام ایرادات موجود در خودرو از طریق هدایت آدیت به کشف عیوب عملکردی و تاثیر حداکثری ایرادات ایمنی طراحی شده است. 

همچنین در ارزشیابی کیفی، خودرو از نظر عیوب ظاهری و عملکردی مورد بازرسی قرار می‌گیرد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی مورد بررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین یک تا ۵ستاره کیفی را برایشان در نظر می‌گیرد.

هدف اصلی از این گزارش، ارتقا کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازهاست.

بر اساس این گزارش در بخش خودروهای سواری در سطح قیمتی۱ تیگو ۷سه ستاره را کسب کرد. همچنین در سطح قیمتی۲، هایماS۷ اتوماتیک و  SWMG ۰۱ F چهار ستاره، جک S۳ و S۵ ،تیگو۵،آریزو ۵ توربو،  SWMG ۰۱ سه ستاره و MVM X۳۳ S دو ستاره کسب کردند.

ازسوی‌دیگر در سطح قیمت‌چهار دناپلاس توربو اتوماتیک ۵ستاره، دناپلاس‌توربو، پژو۲۰۷ و دناپلاس ۴ستاره، پژوه ۲۰۶، پژو ۲۰۶  اس‌دی، دنا، رانا، پژو پارس‌اتوماتیک، پژوپارس، سورن، سمند و پژو۴۰۵ سه‌ستاره و همچنین در سطح قیمتی ۵ کوییک ۴ستاره، کوییک آر، تیبا۲پلاس، ساینا و تیبا نیز سه‌ستاره کسب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =