با توجه به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان تهران و تغییر وضعیت شهرستان دماوند به نارنجی، تردد بین شهری از تهران به دماوند نیز دارای محدودیت خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»  ،فرماندار دماوند با تاکید بر اینکه شرایط دماوند در وضعیت نارنجی قرار گرفته است افزود: در تمام نقاط شهرستان دماوند جریمه پلاک های غیربومی اعمال خواهد شد و تردد بین شهری از تهران به دماوند نیز دارای محدودیت است.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت شهرستان دماوند و پایان زمان ۷۲ ساعته مسافرین برای خروج از دماوند گفت: با پایان زمان ۷۲ ساعته اعمال قانون و برخورد با پلاک های غیربومی اغاز شده و به این ترتیب جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای دارای پلاک غیر بومی در همه نقاط شهرستان دماوند اعمال خواهد شد و این موضوع توسط دوربین های پلاک خوان و حضور فیزیکی پلیس راه و راهور انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان تهران و تغییر وضعیت شهرستان دماوند به نارنجی، تردد بین شهری از تهران به دماوند نیز دارای محدودیت خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: امیدواریم همه شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی مارا یاری کنند قطعا در این شرایط باید از سفر پرهیز کرد و قطعا ورود به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =