کد خبر: 233874
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است / برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی توجهی کنند، مبلغ 500 هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد/ تردد شبانه در کلیه شهرهای نارنجی و قرمز از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع است، افراد متمرد از طریق دوربین ها و همکاران پلیس مبلغ 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش «اخبار خودرو» ،رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ "پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت" انتخاب شده در حالی که وضعیت شهرهای بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان نارنجی است.

سرهنگ کشکولی با بیان اینکه برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی ممنوع است، افزود: برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی توجهی کنند، مبلغ پانصد هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تردد شبانه در کلیه شهرهای استان بوشهر از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع است، افراد متمرد از طریق دوربین ها و همکاران پلیس مبلغ دویست هزار تومان جریمه خواهند شد.

این مقام انتظامی یاداور شد: توصیه و تاکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی های عزیز پرهیز از سفرهای غیر ضرور در ایام نوروز است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: رانندگان گرامی همیشه و در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند. با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل های ممنوع سبقت نگیرند، حین رانندگی توجهشان به جلو باشد و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.

سرهنگ کشکولی اظهار کرد: هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید، کسانی که با موتورسیکلت تردد می کنند حتما از کلاه ایمنی استفاده نمایند، تا با مشارکت جمعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =