سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در روز ۱۳ فروردین ورود به تمام پارک‌های سطح‌های شهر تهران ممنوع است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در روز ۱۳ فروردین ورود به تمام پارک‌های سطح‌های شهر تهران ممنوع است.

وی ادامه داد: از روز گذشته که این مصوبه به ما اعلام شده با هماهنگی شهرداری در حال تلاش هستیم. ورودی کلیه پارک‌ها ممنوع خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بنده استدعا دارم شهروندان مراعات کنند چرا که تمام پارک‌ها ورودیشان مسدود می‌شود و حتی توقف رو به روی پارک‌ها با خودرو نیز ممنوع است.

وی افزود: امروز صبح جلسه‌ای را خدمت دکتر زالی داشتم و به شدت نگران وضعیت کرونا در سطح شهر تهران بودند و آماری که می‌دادند می‌گفتند بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از شهروندان بستری هستند. انتظار و استدعای بنده این است که در سال جدید نیز رعایت کنند که دچار مشکل نشویم.

سردار رحیمی درباره اینکه برای استقرار و ورود به پارک‌های شهر تهران جریمه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: طبیعتا اگر رعایت نشود هم بحث جریمه و هم بحث انتقال خودرو از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به پارکینگ مطرح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =