کد خبر: 233914
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

دوربین‌های طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوای پایتخت که بدلیل تعطیلات نوروز از ۲۹ اسفند ۹۹ خاموش شده‌بود از فردا /شنبه/ دوباره روشن می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا، طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت؛ اما روزانه بعد از ساعت ۱۴:۳۰ یک خروج رایگان برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

همچنین طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه اجرا نمی شود و تنها طرح کنترل آلودگی هوا (همان زوج و فرد سابق) برقرار خواهد بود.

بر این اساس ساعت طرح ترافیک پنجشنبه حذف شده و ساعت طرح کنترل آلودگی هوا (طرح زوج و فرد سابق) از ۸:۳۰ تا ۱۳ بعد از ظهر است.

به گزارش ایرنا، به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =