توليد سالانه شركت زامياد

شرکت زامیاد سال گذشته توانست با تولید بیش‌از ۳۴هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات سبک تجاری، رکورد تولید ۹ سال اخیر خود را بشکند. سایپادیزل نیز سال ۱۳۹۹ را با افزایش سطح کیفی محصول فوتون خود به پایان برد

باتوجه به شرایط اقتصادی و نه‌چندان مطلوب صنعت کشور انتظار می‌رود خودروسازان تجاری در سال جدید نیز مانند سال‌های گذشته با مشکلات بسیاری روبه‌رو باشند. با این‌حال همچنان برخی تولیدکنندگان این بخش سال ۱۴۰۰ را پرقدرت شروع کرده‌اند و در نظر دارند گام‌های مهمی را در راستای ارتقای کیفیت و افزایش کمیت تولید خود بردارند. در این میان، یکی از تجاری‌سازان گروه سایپا نخستین‌ اخبار این صنعت را با افزایش سطح کیفی محصولات خود رقم زده، این در حالی است که تجاری‌ساز دیگر این گروه سال گذشته را با رکوردزنی در تولید به پایان رساند. 

کسب ۴ ستاره کیفی برای کامیونت فوتون

سایپادیزل به‌عنوان یکی از تجاری‌سازان زیرمجموعه‌ گروه خودروسازی سایپا سال ۱۳۹۹ را با افزایش سطح کیفی محصول فوتون خود به پایان برد. در همین راستا، قائم‌مقام مدیرعامل این شرکت در امور اجرایی از کاهش نمره منفی کامیونت فوتون خبر داد و نمره این خودرو را در آدیت‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۴ستاره کیفی اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، کامیونت فوتون در دی ماه سال ۹۸ موفق به دریافت ۳ستاره کیفی شده بود و پس از گذشت یک‌سال موفق شد چهارمین ستاره کیفیت را در کارنامه خود به ثبت برساند.

محمود دهقان‌نژاد با اعلام این خبر افزود: «در ادامه اجرای برنامه افزایش کیفیت محصولات تولیدی، محصول فوتون با بهبود شاخص‌های کیفی و کاهش نمره منفی کل در آدیت‌های سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بهمن‌ماه ۹۹، موفق به کسب ۴ستاره کیفی شد.» 

غلبه بر تحریم‌ها با تکیه بر توانمندی‌های داخلی

وی تصریح کرد: «شرکت سایپادیزل همواره باکیفیت‌ترین محصولات تجاری را تولید و روانه بازار کرده است که بخش عمده آن‌ها را کامیون‌های اروپایی نظیر ولوو و رنو تشکیل می‌داده‌اند. در این راستا و با توجه به قطع همکاری شرکای اروپایی به‌واسطه اعمال تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی، بهبود مستمر کیفیت در سایر محصولات تولیدی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی از سوی مدیریت ارشد شرکت تبیین شد که با تلاش و اهتمام تمام همکاران در واحدهای مختلف سازمانی، بخشی از هدف تعیین‌شده درخـــصوص ارتقای کیفیت در محصول فوتون محقق شد.» 

دهقان‌نژاد زیرساخت‌های مناسب تولید، دانش فنی و نهادینه‌شدن تفکر تولید محصول کیفی میان کارکنان سایپادیزل را از نقاط قابل اتکا و روشن این مجموعه صنعتی برشمرد و خاطرنشان کرد: «در ابتدای تولید کامیونت فوتون توسط سایپادیزل، این محصول دارای تک ستاره کیفی بود که در ادامه با روند صعودی قابل توجه توانست به ۴ستاره کیفی دست یابد.»

زامیاد سال ۹۹ را با رکوردزنی به پایان رساند

در کنار این آغاز پرقدرت، دیگر زیرمجموعه تجاری‌ساز گروه خودروسازی سایپا یعنی زامیاد نیز سال گذشته را با اخبار خوشایندی به اتمام رساند؛ «عبور از رکورد تولید روزانه» که می‌تواند امیدبخش روزهای بهتری برای صنعت و بازار خودروهای تجاری باشد.

در شرایطی که تولید خودروسازان تجاری طی سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است، شرکت زامیاد توانست سال گذشته با تولید بیش از ۳۴هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات سبک تجاری، رکورد تولید ۹ سال اخیر خود را بشکند. براساس اعلام زامیاد، این شرکت با اجرای دقیق استراتژی‌های تامین و تولید خود، بار دیگر توانست برگ زرین دیگری در تحقق عملکرد این شرکت در سال جهش تولید به ثبت برساند.

سیاست‌های کلان زامیاد برای سال ۱۴۰۰

شرکت زامیاد در راستای جهش روند تولیدات در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و شکستن رکوردهای تولید ماهانه، سه ماهه و سالانه، توانست وانت جدید پادرا پلاس را نیز تجاری‌سازی و آماده عرضه به مشتری کند.

این موفقیت در حالی به دست آمده است که علاوه بر مشکلات ناشی‌از تحریم‌های ظالمانه و تامین‌نشدن به‌موقع قطعات توسط تامین‌کنندگان، شرایط سخت حاصل از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته نیز فعالیت بنگاه‌های تولیدی را با اختلال مواجه کرد. اما با این‌حال، شرکت زامیاد اعلام کرده است در سیاست‌های کلان خود، افزایش شمارگان تولید همراه با حفظ و ارتقای کیفیت محصولات با استانداردهای روز را هدف‌گذاری کرده است تا سال ۱۴۰۰ را با توانی بالاتر آغاز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =