کد خبر: 233996
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان می دهد ترردها امروژ نسبت به روز قبل ۵.۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۸ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۱۶۶۳۶

۲

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۱۴۴۴۱

۳

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۰۹۸۶۷

۴

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۹۸۹۷۶

۵

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۹۶۴۶۹

۶

آزادراه ساوه - تهران

تهران

۸۰۹۴۷

۷

پاکدشت - تهران

تهران

۷۶۲۲۷

۸

تهران - شهریار

تهران

۷۳۰۳۵

۹

تهران - پاکدشت

تهران

۷۲۲۴۱

۱۰

قرچک - ری

تهران

۶۲۵۸۳

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.‌

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان قزوین، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۶ - محور فرعی سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۲ آبان ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۷ – محور گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۱ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۸ – محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۶ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

ب) سایر محورها:

بوشهر:

۱- محور برازجان – گناوه، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۲۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، از کیلومتر ۰ تا ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان جنوبی:

۱- محور سه قلعه – بیرجند، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، کیلومتر ۵۲، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان رضوی:

۱- کمربندی تربت حیدریه – مشهد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی، لکه گیری و رویه آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور تایباد – دوغارون، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۱۶ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات آسفالت، از کیلومتر ۱۴ تا ۱۸، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور مشهد – فریمان، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور بردسکن – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور سبزوار – بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۲۵ تا ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =