کد خبر: 234031
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی درصدد برگزاری کلاس‌های آیین نامه رانندگی به صورت غیرحضوری و آنلاین است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در پاسخ به ایرنا مبنی بر مطالبه متقاضیان گواهینامه برای فراهم کردن زمینه برگزاری کلاس های آنلاین همانند دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مدارس و آموزشگاه‌های مختلف اظهار داشت: این موضوع یک مساله کشوری بوده و باید تدابیر لازم در سطح ناجا برای آن صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز درصدد ایجاد زمینه های لازم برای برگزاری آنلاین کلاس ها بوده و به زودی و در ماه های پیش رو این طرح به نتیجه می رسد تا با عملی شدن این طرح شاهد معطلی تعداد زیادی از شهروندان متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی نباشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآوری کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس از پنجشنبه هفته گذشته تعطیل شده است.

سرهنگ فکری اضافه کرد: علاوه بر تعطیلی مرکز تعویض پلاک، آزمون کتبی و عملی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه نیز تا اطلاع بعدی و بازگشت به شرایط عادی برگزار نمی شود.

به گفته استاندار همدان ۹ شهرستان این استان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روزهای آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می شود.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی محدودیت های پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان اعمال می شود.

به گزارش ایرنا مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از آغاز اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۱۹ نفر و مجموع موارد مثبت سرپایی و بستری به ۳۹ هزار و ۷۹۶ نفر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =