بازار خودرو

پیش‌بینی وضعیت قیمت خودرو در بازار بعد از انتخابات خردادماه بسیار سخت و پیچیده است و نمی‌توان در این مورد نظر خاص و مشخصی داشت. 

به گزارش «اخبار خودرو»، اگر روند نرخ ارز بعد از انتخابات پیش رو کاهشی باشد، احتمالا شاهد افت قیمت خودرو خواهیم بود؛ اما اگر بهای ارز با افزایش مواجه شود یا حتی به‌همین روال ادامه یابد، نمی‌توان درمورد کاهش قیمت خودرو پیش‌بینی دقیقی داشت و به‌همین دلیل درشرایط فعلی فروش خودرو با قیمت قطعی شاید گزینه مناسب‌تری برای خودروسازان باشد. از این‌رو این روزها برخی خودروسازان فرصت را مغتنم شمرده و قبل از انتخابات اقدام به‌پیش‌فروش یا فروش مدت‌دار محصولاتشان با قیمت‌های قطعی می‌کنند.

بخصوص این شرایط درمورد خودروهای تازه‌وارد بازار بیش‌تر صادق است. زیرا به‌نظر می‌آید در تابستان سال جاری اوضاع بازار پیچیده‌تر از آن خواهد بود که بتوان به‌راحتی یک محصول جدید را درمعرض فروش گذاشت.

به‌هر نحو اگر قصد خرید خودرو دارید، خوب است بدانید که این روزها بسیاری از محصولات ساخت داخل با قیمت قطعی و شرایط فروش اقساطی قابل خریداری هستند و همچنین برخی خودروهای جدید برای نخستین‌بار به‌بازار عرضه شده‌اند که قیمت‌های وسوسه‌کننده‌ای دارند.

دانگ ‌فنگ و شرکای متعدد ایرانی!

دانگ‌فنگ شریک چینی خودروساز فرانسوی PSA (پژو، سیتروئن و دی‌اس) است و ورود این خودروساز چینی به‌بازار ایران با خودروهای تجاری همراه بود و سپس مدل اچ‌سی‌کراس آن که برمبنای ٢٠٦ ساخته شده است، توسط ایران‌خودرو به‌بازار عرضه شد و حالا گویا دانگ‌فنگ به‌سراغ خودروسازان بخش‌خصوصی رفته است.  باید منتظر ماند و دید محصولات جدید دانگ‌فنگ برای بازار ایران کدام خواهد بود؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =