روغن‌ موتورهای SP اکسان ‌موبیل

شعبه تایلند اسو (Esso) به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اکسان ‌موبیل اقدام به رونمایی از نسخه به‌روزشده محصولات خود برای هماهنگی با آخرین استاندارد سطح کیفی روانکارها در دنیا کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این شرکت تایلندی مدعی است هدف نهایی در پروژه اخیر آنها افزایش حفاظت از موتور و ارزش کالا درمقابل رقم پرداختی برای محصولاتشان است.

مانوچ مونجی‌جونترا، مدیرفروش این شرکت گفت: «فرمولاسیون جدید باعث شده است افزایش حفاظت تا ۶۵درصد رقم بخورد و بتوانیم با پاس کردن تست‌های رده IVB (تست حفاظت از فلز) امکان اخذ آخرین سطح استاندارد API را کسب کنیم. محصول جدید موبیل‌سوپر حتی فراتر از استاندارد API SP و ILSAC GF-6A عمل کرده و محافظت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.»

نسخه‌های جدید از موبیل در تایلند تحت عنوان سوپر شامل چهار محصول اصلی است که موبیل سوپر ۳۰۰۰ به عنوان یک محصول کامل برای حفاظت از موتور به‌عنوان یک روغن موتور تمام‌سنتتیک و مناسب برای استفاده در بازه گسترده‌ای از دمای فعالیت موتور است.

موبیل‌سوپر ۲۰۰۰ یا مقابله‌کننده با اصطکاک به‌عنوان روغن‌موتور فول‌سنتتیک؛ مجهز به مولکول‌های حفاظت‌کننده از موتور در برابر مشکلاتی  است که باعث کاهش طول عمر قطعات می‌شوند.

موبیل‌سوپر ۱۰۰۰ نیز به‌عنوان حفاظت‌کننده هرروزه، روغن موتور با کیفیت بالا اما معدنی و مجهز به مولکول‌های «ExtEngine» است که کمک زیادی در مقابل خوردگی قطعات و ایجاد سایش بین آنها می‌کند زیرا باعث کاهش آسیب‌های واردشده به پیشرانه (به‌واسطه استرس‌هایی همچون تغییرات دمایی و نرسیدن روانکار به نقاط حساس پیشرانه) می‌شود. 

همچنین محصول محبوب موبیل‌سوپر توربواسپید به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از محصولات اصلی موبیل سوپر قرار است  برای کمک به مالکان خودروهای دیزلی در بسته‌بندی ۷ لیتری عرضه شود.

مانوچ گفت: «برای اطلاع‌رسانی از اخبار مهیج این محصولات تبلیغات از اول آوریل تا ۳۱ مه ۲۰۲۱ اجرا می‌شود. در خریدهای بیشتر از یک‌هزار بات تایلند (معادل ۳۱ دلار و ۸۸ سنت) از محصولات موبیل‌وان، موبیل‌سوپر ۳۰۰۰ یا موبیل‌سوپر ۲۰۰۰؛ اعضای باشگاه مشتریان اسواسمایل پنج برابر امتیاز بیشتر را برای خرید بیشتر در سیستم عاملیت‌ها دریافت خواهند کرد. همچنین خریداران موبیل‌سوپر ۲۰۰۰ و موبیل سوپر ۳۰۰۰ با بسته‌بندی‌های بیشتر از ۳ لیتر می‌توانند تیشرت انحصاری موبیل سوپر را به‌عنوان هدیه دریافت کنند.»

این تبلیغات قرار است در مراکز ارائه خدمات اسو تایلند و همچنین مراکز ارائه خدمات موبیل‌وان و موبیل‌اکسپرس اجرایی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =