بازار خودرو

بازار خودرو روزهای آرامی را سپری می‌کند و هرچند دچار رکود شده، اما برای افرادی که قصد خرید خودرو دارند، به‌نوعی مطلوب بوده و از ثبات خاصی برخوردار است. 

اما از منظر دیگر، شاید این می‌تواند آرامش قبل از طوفان باشد؛ زیرا با رسیدن ماه خرداد و برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و نتایج آن که به‌شکل مستقیم بر رویدادهای سیاسی بخصوص درعرصه بین‌الملل و درنتیجه مباحث کلان اقتصادی کشور در آینده تاثیر خواهد داشت، وضعیت اقتصادی با تغییر و تحولاتی همراه خواهد بود که این امر پیش‌بینی ثبات نرخ ارز را برای طولانی ‌مدت 
غیرممکن می‌کند.

 با این تفاصیل به نظر می‌رسد در تابستان دربازار خودرو نیز با تغییرات محسوسی مواجه شویم که الزاما به‌معنی ریزش قیمت نیست و ممکن است نرخ خودرو دوباره حالت صعودی به‌خود بگیرد. به‌همین دلیل اگر قصد خرید خودرو دارید و درعین حال اهل ریسک نیستید، بهتر است طی یک ماه پیش رو تصمیم خود را عملی کنید. 

خودروهای جدید با قیمت ‌های رقابتی 

رکود بازار سبب شده است تولیدکنندگان خودرو به‌فکر استراتژی جذب مشتری باشند و برخی محصولات خود را با شرایط اقساطی کم‌بهره یا اقساط طولانی‌مدت به‌خریداران پیشنهاد می‌دهند و برخی دیگر نیز خودروهای جدید و تازه‌وارد بازار را با قیمت‌های وسوسه‌کننده و شرایط فروش نقدی به‌مشتریان عرضه می‌کنند. درنهایت تمام این‌ استراتژی‌ها مشوق‌هایی برای جذب مشتری محسوب می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =