تایر‌های سینتوراتو پی ۸

پیرلی نسل جدید تایرهای سینتوراتو پی ۸ «Cinturato P8» خود را معرفی کرده است.

نسل پیشین این تایرها به‌عنوان نمونه‌های تابستانی شناخته می‌شوند که در مسیرهای خشک و خیس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. پیرلی می‌خواهد شهرت و اعتبار را در نسل جدید حفظ و همچنین ویژگی تطبیق تایرها با تغییرات دمایی و شرایط رانندگی را نیز اضافه کند. 

به‌عنوان مالک خودرو، یکی از چیزهایی که باید درباره آن اطلاعات داشته باشید، تغییر دماست. زیرا شرایط جاده‌ها بر عملکرد تایر تاثیر می‌گذارد. این موضوع به‌ویژه در مناطقی که شرایط آب‌وهوا کمی غیرقابل‌پیش‌بینی است، اهمیت زیادی دارد. پیرلی به دنبال حل این مشکل با تکنولوژی جدیدی است که تایر را با این تغییرات تطبیق می‌دهد. 

این شرکت مشهور می‌گوید الگوی خاص تایرهای سینتراتو پی ۸ با رزین‌های سیلیکونی خاصی پر شده تا چسبندگی افزایش و عملکرد تایر بهبود یابد. پلیمرهای اتایری نیز به‌صورت شیمیایی اصلاح شده‌اند تا با سیلیکون واکنش بدهند و نسبت‌به تغییرات دمایی حساس باشند. توزیع بهتر مواد در تایر می‌تواند مشخصات آن را باتوجه به شرایط جاده تغییر دهد. 

البته این تایرها از نوع تابستانی هستند و صرف‌نظر از شرایط دمایی و جاده‌ای، تغییری در کشش و عملکرد ترمز خودرو ایجاد نخواهد شد. جدای از این پیرلی این تایرها را برای خودروهای لوکس در نظر گرفته است. تایرهای موردبحث قبلا توسط خودروسازان سطح بالا برای نمایش محصولات در شوروم‌ها به‌کار رفته‌اند. 

همچنین تایرهای جدید پیرلی می‌توانند به تکنولوژی ران‌فلت نیز مجهز شوند.

اولین‌تایر «عملکرد سبز» پیرلی در سری Cinturato p7، برای بهره‌گیری کامل از مزایای آخرین مواد اولیه، ساختار ساخته‌شده است و الگوی آن در جهت تضمین حفظ و احترام به محیط‌زیست، آسایش و ایمنی در تمام سطوح جاده‌ها طراحی‌شده بود.

همچنین نسخه‌های ورده «Verde» از این سری محصولات نیز به علت کاهش مقاومت غلتشی مصرف سوخت و انتشار گاز دی‌اکسیدکربن «CO2» را کاهش می‌دهد.

این محصولات با بهره‌گیری از مواد اولیه نوآورانه، وزن پایین و همچنین دیواره‌های آیرودینامیک انتخاب مناسبی برای رانندگی شهری نیز محسوب می‌شوند.

وجود چهار شیار اصلی در طرح آج این سری پتانسیل کنترل در موقعیت‌های خاص را به ارمغان آورده و همچنین دنباله‌های آج این طرح نیز باعث آرامش و راحتی در سرعت‌های بالا می‌شود.

بلوک‌های مرکزی فشرده و فضای خارجی قوی آج این تایرها باعث افزایش سرعت فرمان‌دهی و کنترل بر پیچ‌ها می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =