لیکومولی

لیکومولی برای دهمین سال متوالی عنوان برترین روغن‌موتورساز آلمان را به خود اختصاص داد.

اگرچه لیکومولی در بازار صادراتی رشد بیشتری را نسبت‌به شرایط بازار آلمان ثبت کرده است اما با اندازه‌گیری حجم فروش در بازار داخلی این شرکت متوجه می‌شویم حجم بالایی از فروش آلمان را از آن خود کرده، در واقع محبوبیت این برند در کشور آلمان مثال‌زدنی بوده و کماکان این محبوبیت نیز درحال افزایش است. رسیدن به چنین موضوعی را می‌توان از نشریات آلمانی پیگیری کرد.

به گفته مجلات خودرویی این کشور، لیکومولی به‌عنوان محبوب‌ترین روغن‌موتور برای دهمین سال  متوالی انتخاب شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، اتو زتیونگ(Auto Zeitung)،‌ اتوبیلد (Auto Bild)، اتوموتوراونداسپرت (auto motor und sport)، موتورکلاسیک(Motor Klassik)،  حمل‌ونقل جاده‌ای (Straßenverkehr) ، موتورراد(Motorrad)، پی‌اس(PS)، اسپرت اتو(sport auto)، موتوراسپرت اکتوئل (Motorsport aktuell) و چند نشریه معتبر دیگر از معتبرترین مجلاتی هستند که هر سال از خوانندگان خود درخواست می‌کنند محبوب‌ترین خودروسازان و سازندگان قطعات و محصولات جانبی مرتبط با این صنعت را انتخاب کنند.

براساس نتایج این نظرسنجی لیکومولی به‌عنوان محبوب‌ترین روغن‌موتور طی یک دهه اخیر انتخاب شده است.

ارنست پروست، مدیرعامل لیکومولی گفت: «این نشان‌دهنده ارزش برند ماست. موضوعی که طی یک دهه گذشته به شدت روی آن کار شده و از بابت ثبت هر رکورد و پیروزی در هر مقایسه‌ای خوشحالیم.»

در ماه مارس این شرکت رکورد بیشترین فروش  در یک سال اخیر را شکست و موفق به فروش ۶۵ میلیون یورویی شد.

برای ارنست پروست و تیم او رسیدن به چنین حجم فروشی افتخارآمیز است زیرا این موضوع باعث شد جایگاه برند آنها در صدر لیست فروش این کشور قرار بگیرد که نشان می‌دهد تیم آنها درست و دقیق عمل کرده‌ است.

پروست گفت: «این جوایز هرسال به ما تعلق گرفته، اما به این جایگاه قانع نبودیم. قصد داریم هربار بیشتر پیشرفت کنیم.» جالب آنکه این کمپانی موفق به کسب جایگاه دیگری در این بررسی‌ها شده و آن کسب مقام دوم در رأی‌گیری انتخاب محبوب‌ترین محصولات حفاظت از خودرو است.»

پروست تاکید کرد: «به‌عنوان تامین‌کننده طیف کاملی از محصولات شیمیایی خودرو، در جایگاه بالاتری نسبت به رقبای خود هستیم و همین موضوع باعث شده است مشتری اعتماد ویژه‌ای به‌ما برای حفاظت از خودرویش داشته باشد.»

لیکومولی با عرضه بیش‌از ۴هزار محصول در سطح جهان به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در روغن‌موتور، مایع‌ترمز، ادتیوها، گریس، چسب، اسپری، درزگیر و سایر محصولات حفاظت از خودرو شناخته شده است.

این شرکت که از سال ۱۹۵۷ تا امروز به توسعه محصولات خاص آلمانی پرداخته، حالا محصولاتش را در ۱۵۰کشور مختلف ازجمله ایران عرضه می‌کند و در سال ۲۰۲۰ موفق به ثبت فروش کلی ۶۱۱ میلیون یورو شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =