کد خبر: 234374
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

شرکت امداد خودرو سایپا که وظیفه امداد رسانی به محصولات گروه خودروسازی سایپا را بر عهده دارد با سرمایه گذاری و گسترش ناوگان خودرویی و در راستای تشویق مالکان خودرو برای در خانه ماندن، دور جدید از همیاری ها با ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،از آخرین ماه سال ۱۳۹۸ و با شیوع گسترده ویروس کرونا، گروه خودروسازی سایپا همواره یکی از همراهان ستاد ملی کرونا در مقابله و کنترل شیوع این بیماری در کشور بوده است.

در این میان شرکت امدادخودرو سایپا به عنوان بازوی اصلی خدمات پس از فروش گروه سایپا در یاری‌رسانی به ستاد ملی کرونا با ارائه طرح های متنوع برای تشویق مردم برای در خانه ماندن تلاش کرده است.

طرح خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا از جمله طرح‌هایی بود که توانست در برهه‌های زمانی مشخص و به خصوص در پیک های کرونا تا حد امکان به بهبود وضعیت کمک کند. امداد خودرو سایپا نیز در مراحل مختلف این طرح را تمدید و گستره خدمات ارائه شده در این طرح را همگام با پیک های کرونا بیشتر کرده است.

این روزها و در حالی که چهارمین پیک کرونا سراسر کشور را درگیر کرده است، شرکت امداد خودرو سایپا نیز با افزایش تعداد ناوگان خودرویی و موتوری این شرکت می کوشد تا مالکان خودرو را از حضور در تعمیرگاه ها و ... منصرف کند و در عوض خدمات مورد نیاز مالکان را در محل مشتری ارائه کند.

در شرایط عادی، خدماتی که در قالب طرح های این چنینی ارائه می شد شامل خدمات سبک بوده است اما با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده، شرکت امداد خودرو سایپا تلاش کرده است تا طیف گسترده ای از خدمات سبک و سنگین تا نصب آپشن را در محل مشتریان انجام دهد تا به این وسیله یاری گر کادر درمانی کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

خدمات تعمیراتی، سرویس ادواری، سرویس های اولیه، بازدید های فنی، نصب آپشن، تعویض روغن، تعویض فیلتر و خدماتی نظیر تعویض تسمه تایم و...که در قالب خدمات امدادی خودرو نمی گنجد از جمله خدماتی است که امداد خودرو سایپا در این طرح به مشتریان ارائه می کند.

امداد خودرو سایپا همچنین کوشیده است با گنجاندن مشوق های مختلف، مالکان خودرو را به استفاده از خدمات خودرو در محل ترغیب کند.

اجرت و ایاب ذهاب رایگان یکی از مهم ترین مشوق‌های امداد خودرو سایپا در طرح خدمات خودرو در محل است، در این طرح فقط هزینه قطعات مصرفی از مشتریان دریافت می شود و هزینه ای به عنوان اجرت تعویض قطعات و ایاب و ذهاب از مالکان خودرو دریافت نخواهد شد و تمام خدمات و قطعات نصب شده مطابق با قوانین شرکت سایپا یدک تحت پوشش و تضمین شده است.

افزایش شماره های تماس و کاهش زمان انتظار نیز گام دیگر امداد خودرو سایپا در همراهی با ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است. تا پیش از این فقط شماره تماس 84444-021 امکان دریافت تماس و ثبت درخواست خدمات خودرو در محل را داشت و در حال حاضر شماره تماس 096550 نیز افزوده شده است تا با 150 خط ورودی، زمان انتظار برای تماس گیرندگان به حداقل برسد به طوری که امکان پشت خط ماندن برای متقاضیان در حد صفر است.

علاوه بر اختصاص دو شماره ویژه؛ به منظور تسهیل درخواست خدمات خودرو در محل، امکان ثبت اینترنتی درخواست به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.ir نیز فراهم شده است.

همه این موارد و گستره خدماتی که مالکان خودروهای سایپا می توانند در این طرح امدادی دریافت کنند، می‌تواند مالکان را از مراجعه به تعمیرگاه ها و ... بی نیاز کند.

در این طرح البته برای مالکان سایر خودروها نیز چاره اندیشی شده است که مالکان این خودروها می توانند در تماس با شماره تلفن های امداد خودرو سایپا از چگونگی دریافت خدمات امدادی اطلاع پیدا کنند.

هموطنان گرامی می توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل، خدمات امدادی و مشاوره فنی با شماره سراسری 096550 و یا 84444 – 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =